Svar på Nipt
Väntar svar på Nipt från Karolinska och idag har det gått 7 arbetsdagar.
Vet ni om man kan få svar även på helger eller är det veckodagar jag ska utgå ifrån?
Väntar svar på Nipt från Karolinska och idag har det gått 7 arbetsdagar.
Vet ni om man kan få svar även på helger eller är det veckodagar jag ska utgå ifrån?
Jag fick svar brevledes, så på en vardag, 10 dagar om inte mer tog det.
Jag fick svar idag, efter 9 arbetsdagar!
Allt såg bra ut och väntar en pojke.
Hej! Jag fick också svar efter nio arbetsdagar. Jag gjorde mitt på läkarhuset Odenplan i Stockholm så antar att de skickar prov varje kväll/em. de uppdaterar också löpande under dagen, inte varje kväll som det står. Jag fick mitt svar ca kl 10. Hoppas du snart får svar! Väntan är så jobbig..
Vad skönt med ett glädjande besked TS!
Jag gjorde NIPT för en vecka sedan och väntar otåligt på resultat. :( Hur får man dagarna att gå? Vad hade ni för resultat på KUB och vad blev utfallet efter NIPT?
Jag gjorde NIPT för en vecka sedan och väntar otåligt på resultat. :( Hur får man dagarna att gå? Vad hade ni för resultat på KUB och vad blev utfallet efter NIPT?
Hej! Jag väntar också svar, tog prov 18/1 som skickas till Karolinska. Uppdaterar sidan lite för mycket i väntan på svar? fick 1/199, precis under gränsvärdet på kub. hade verkligen hoppats att svaret skulle komma idag innan helgen?
Vad innebär Nipt? Jag vet inte. 🤷?♂️
Hej! Jag väntar också svar, tog prov 18/1 som skickas till Karolinska. Uppdaterar sidan lite för mycket i väntan på svar? fick 1/199, precis under gränsvärdet på kub. hade verkligen hoppats att svaret skulle komma idag innan helgen?
Har gjort NIPT två gånger och ena tog 12 dagar och den andra 5. Så det beror ju på hur mycket de har att göra på labbet.