• CriisseObst

Clearblue early

Hej på er!
    Tog ett CB early och kunde efter 3 min se en svag svag svag linje. 10 min efter testet utfördes såg det ut såhär. Bilden är tagen inom tiden, 10 min, men har aldrig varit med om att det sett ut såhär tidigare. Någon annan som varit med om detta? 

• Svar på tråden Clearblue early
  • svansmamman
    CriisseObst skrev 2023-01-05 14:04:05 följande:
    Clearblue early

Hej på er!
    Tog ett CB early och kunde efter 3 min se en svag svag svag linje. 10 min efter testet utfördes såg det ut såhär. Bilden är tagen inom tiden, 10 min, men har aldrig varit med om att det sett ut såhär tidigare. Någon annan som varit med om detta? 

Tyvärr väldigt vanligt för cbs icke-digitala test och det är alltså inte positivt. För att testet ska innebära positivt ska teststrecket vara lika brett som kontrollstrecket samt jämnt i färgen hela vägen. ☺️
  • lipa3646
    svansmamman skrev 2023-01-05 20:57:59 följande:
    Tyvärr väldigt vanligt för cbs icke-digitala test och det är alltså inte positivt. För att testet ska innebära positivt ska teststrecket vara lika brett som kontrollstrecket samt jämnt i färgen hela vägen. ☺️
    Mina två var inte det och jag var jätte gravid! bifogar bild 
  • svansmamman
    lipa3646 skrev 2023-01-05 21:26:51 följande:
    Mina två var inte det och jag var jätte gravid! bifogar bild 
    De två på bilden du bifogat ser dock ut att vara precis det, jämnt i både bredd och färg, så jag förstår inte på vilket sätt ?dina? test inte uppfyller det. Sen är det klart att man kan vara gravid även om testet inte visar det. 🤷?♀️
Svar på tråden Clearblue early