upprepade små blödningar första graviditetsveckorna
Hej! Nu vill jag höra er som haft upprepade rosa eller bruna flytningar eller småblödningar under dom första graviditetsveckorna och som det gått bra för!
jag är gravid i vecka 6 just nu och Har haft rosa och bruna flytningar i förrgår och igår. Hade det även två gånger innan beräknad mens, alltså innan jag ens plussat.
har varit gravid en gång förut för några år sedan men då gjorde jag en abort. men innan aborten så blödde jag precis som nu, först någon dag innan beräknad mens och sen igen en eller ett par veckor senare. brunt och rosa i ett par dagar. jag kan ju inte veta hur den graviditeten hade gått eftersom jag avslutade den men jag tycker bara det är så märkligt att jag blöder exakt såhär igen?
kan det vara så att jag bara är en sån som blöder under graviditeter? utan att det är någon fara? har någon annan upplevt det?
alltså inte bara en enstaka blödning efter samlag eller så utan upprepade spontana små blödningar! jag har inte haft samlag eller badat eller gjort något speciellt irriterande någon av gångerna..
tacksam för er hjälp! och gott nytt år!