• villig men trött

Kan det funka med en kk.

Jag lever med en kvinna som inte har nåt som helst intresse av sex längre och jag å andra sidan tänder inte på henne längre. Jag undrar om någon har nån erfarenhet av att ha en kk vid sidan av och hur har det fungerat ?

• Svar på tråden Kan det funka med en kk.
  • Fjäril kär
    villig men trött skrev 2022-12-27 20:32:17 följande:
    Kan det funka med en kk.

Jag lever med en kvinna som inte har nåt som helst intresse av sex längre och jag å andra sidan tänder inte på henne längre. Jag undrar om någon har nån erfarenhet av att ha en kk vid sidan av och hur har det fungerat ?

Du kanske borde göra slut först? Det är väl ändå där du hamnar iallafall förr eller senare. 

Har du pratat med din partner om detta? Vad säger hon? Är hon okej med din ide? 
  • Anonym (känslolösa knull)

Känner ingen som haft en fungerande kk över tid och ingen som blivit lycklig av otrohet. Möjligen om man träffar någon i exakt samma sits som vill fortsätta vara gifta trots uteblivning av erotiken, då kanske man kan ha ett bra utbyte med förståelse för varandra och se till att ingen får starkare känslor.

• Ordinär Man

Fungerar utmärkt. Om din partner är ett svin som vill tvinga på dig ett ofrivilligt verkningar, får det väl hålla det lite hemligt.

• Anonym (A)
    Ordinär Man skrev 2022-12-30 13:20:06 följande:

Fungerar utmärkt. Om din partner är ett svin som vill tvinga på dig ett ofrivilligt verkningar, får det väl hålla det lite hemligt.

Fast TS tvingas inte till något, var har du läst det?

Han kan lämna henne direkt om han vill. Men antagligen är det bekvämt med markservicen, så han vill både ha kakan och äta den. Och naturligtvis vågar han inte stå för det inför sin partner. 

Så både oärlig, feg och lat. Vilket kap. Lämna TS, kvinnorna står i kö för dig!

• Ordinär Man
    Anonym (A) skrev 2022-12-30 14:28:40 följande:

Fast TS tvingas inte till något, var har du läst det?

Han kan lämna henne direkt om han vill. Men antagligen är det bekvämt med markservicen, så han vill både ha kakan och äta den. Och naturligtvis vågar han inte stå för det inför sin partner. 

Så både oärlig, feg och lat. Vilket kap. Lämna TS, kvinnorna står i kö för dig!

Nej, men nog tycker jag det verkar vara dealen, att om han stannar i relationen är det celibat som gäller.

Om han stannar för markservicen, så for kan väga in detta. Men vi vet inte om de lever jämställt eller inte.

Om kvinnor står i kö vet vi inte heller. Vilket i mycket beror på TS ekonomiska och fysiska status, och förstås hans ålder. Inte heller vilken kvinna han kan tänkas byta till.

Den kanske det kan vara så att det är frun som tröttnat på att TS blivit ful och fet, men stannar för att bankboken fylls på generöst varje månad. Men behöver en omgång då och då av sin toyboy. Som förstås betalas ur nämnda bankkonto..
  • Anonym (spekulera mera)
    Ordinär Man skrev 2022-12-30 17:34:12 följande:
    Nej, men nog tycker jag det verkar vara dealen, att om han stannar i relationen är det celibat som gäller.

Om han stannar för markservicen, så for kan väga in detta. Men vi vet inte om de lever jämställt eller inte.

Om kvinnor står i kö vet vi inte heller. Vilket i mycket beror på TS ekonomiska och fysiska status, och förstås hans ålder. Inte heller vilken kvinna han kan tänkas byta till.

Den kanske det kan vara så att det är frun som tröttnat på att TS blivit ful och fet, men stannar för att bankboken fylls på generöst varje månad. Men behöver en omgång då och då av sin toyboy. Som förstås betalas ur nämnda bankkonto..
    Vi kan spekulera ihjäl oss kring deras relation men man kommer ändå inte ifrån att han kan odla en ryggrad och skilja istället för att smyga runt bakom ryggen på frun som en feg råtta.
  • Anonym (Dejtar)

Jag dejtar med en profil som visar att jag gillar 6.
    Många gifta som vill ragga. Träffas hos mig i smyg. Inget för mig men kan säga att det finns många män, gifta och som söker kk. Många har små barn och är runt 35-40, fler bor i Bromma.... 

• Tom Araya
    villig men trött skrev 2022-12-27 20:32:17 följande:
    Kan det funka med en kk.

Jag vill istället fråga dig varför du stannar kvar i förhållandet istället för att lämna henne och träffa någon som vill ha sex?
    Den frågan borde du också ställa till dig själv och besvara innan du funderar på kk vid sidan av.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Dejtar) skrev 2023-01-02 01:47:52 följande:

Många gifta som vill ragga. Träffas hos mig i smyg. Inget för mig men kan säga att det finns många män, gifta och som söker kk. Många har små barn och är runt 35-40, fler bor i Bromma.... 

Ja de är riktiga kräk. Jag har seriöst funderat på att nappa och sen sätta dit dem en efter en.
  • Maggena
    Anonym (spekulera mera) skrev 2023-01-01 22:21:38 följande:
    Vi kan spekulera ihjäl oss kring deras relation men man kommer ändå inte ifrån att han kan odla en ryggrad och skilja istället för att smyga runt bakom ryggen på frun som en feg råtta.
    Han har väl inte sagt att han ska gå bakom ryggen på sin fru. Det är bara något som du antar. Det kan ju funka med KK om frun är med på det.
  • Anonym (tänk ett varv till)
    Anonym (Dejtar) skrev 2023-01-02 01:47:52 följande:

Ja, en del är öppna med det, men andra framkommer det när man föreslår en fika och de vill ses i ett mörkt garage, hahaha. Är båda i förhållandet med på det är det en annan sak, jag dömer inte olika lösningar på sexlivet men att gå bakom ryggen på den man borde älska mest.... nä men du... det är inte okej. Om det avslöjas och kommer ut till era familjer och alla ni känner, hur skulle du ta det då, är det värt det?
  • Anonym (spekulera mera)
    Maggena skrev 2023-01-02 03:03:03 följande:
    Han har väl inte sagt att han ska gå bakom ryggen på sin fru. Det är bara något som du antar. Det kan ju funka med KK om frun är med på det.
    Med tanke på att tråden ligger under OTROHET och TS inte skrivit ett jota om att han tänkt prata med frun om ett öppet förhållande så är det väl en ganska naturlig grej att anta, tror du inte?
  • Maggena
    Anonym (spekulera mera) skrev 2023-01-09 10:18:07 följande:
    Med tanke på att tråden ligger under OTROHET och TS inte skrivit ett jota om att han tänkt prata med frun om ett öppet förhållande så är det väl en ganska naturlig grej att anta, tror du inte?
    Tittade inte efter var det låg, Jag kollar bara senaste inlägg. 
Svar på tråden Kan det funka med en kk.