• Anonym (F22)

Till er killar - Förvarnar ni innan ni för utlösning?

Hej,

Till er killar - säger ni till innan ni för utlösning när ni har ett ONS eller kommer ni utan förvarning?
  • Svar på tråden Till er killar - Förvarnar ni innan ni för utlösning?
  • Anonym (Carl)

Inget jag planerar, men tar gärna av kondomen och kommer i ansiktet på henne såvida hon inte säger något.

• Anonym (Arne)

Visar jag är på väg. De jag ligger med brukar med kroppsspråk visa var de vill ha oftast. Lägger hellre på brösten än ansiktet. Ibland så får man någon som gillar att ta i munnen. Inte mig emot. 

• Anonym (Göteborg)

Ja, man förvarnar. I stundens hetta så vill kvinnan att man antingen kommer i henne eller över henne eller vill komma samtidigt. så då får hon vara med och bestämma lite.
    Men vad skulle ni tycka om om bara kommer utan att vara på samma nivå?

• Anonym (Förvirrad)

Varför skulle man det....?

• Gaskarl

Ja, självklart, av respekt..

• Anonym (Förvirrad)
    Gaskarl skrev 2022-12-25 18:36:09 följande:

Ja, självklart, av respekt..

Vad har respekt med saken att göra?
  • Anonym (Man)

Beror ju på, om hon ger mig oralt utan kondom så förvarnar jag, vaginalt med kondom, nej. Vaginalt utan kondom så brukar jag dra ut ut den komma över deras mage bröst, eller över rumpan om man för tillfället kör bakifrån.

• Anonym (K)

Det brukar höras på mig när jag är på gång så det ät inget som kommer obemärkt. Men varför är det viktigt? Brukar du ha sex med men nya utan kondom eller varför frågar du?

• Gaskarl
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-12-25 18:49:13 följande:
    Vad har respekt med saken att göra?
    Vid oralt, om hon ger, så tycker jag att man kan förvarna innan man kommer, det kan ju tänkas att hon inte gillar ett sprut i munnen.
Svar på tråden Till er killar - Förvarnar ni innan ni för utlösning?