• Anonym (S)

Gubbar 50år som suktar efter 20 åringar

Tankar?

• Svar på tråden Gubbar 50år som suktar efter 20 åringar
  • Anonym (Kaffedraken)

Enligt mina erfarenheter så tycker dom flesta kvinnorna att det är fel och äckligt.
    Om kvinnor själva går igång på 20-åringar, då är det en annan sak.
    En helt annan sak.

• Anonym (Kaffedraken)

Sen så undrar jag varför du la det under Psykisk ohälsa?

• Anonym (Förståndig)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 09:07:01 följande:

Sen så undrar jag varför du la det under Psykisk ohälsa?

Jag tror TS är förståndig och begriper att män i 50-årsåldern som suktar efter 20-åriga kvinnor är sexfixerade monster. Medan däremot 50-åriga kvinnor som suktar efter vältränade 20-åriga pojkar är moderna, självständiga och bejakar sina lustar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Förståndig) skrev 2022-12-23 09:24:53 följande:
    Jag tror TS är förståndig och begriper att män i 50-årsåldern som suktar efter 20-åriga kvinnor är sexfixerade monster. Medan däremot 50-åriga kvinnor som suktar efter vältränade 20-åriga pojkar är moderna, självständiga och bejakar sina lustar.
    Aha, ja då är jag med.
    Mmm, dom njuter av livet som plötsligt känns väldigt härligt och roligt Solig
  • Anonym (!!!)
    Det handlar snarare om att unga män vill gärna ha en välvårdad milf. Det är de som ?jagar?. Unga kvinnor är däremot inte så intresserade av inbilska, lönnfeta flintisgubbar..
  • Anonym (´´´)
    TS skriver en kort rubrik om en sak, plötsligt drar du in något helt annat - varför? 
    Starta egna trådar om du vill diskutera annat än det som skrivs i TS.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (´´´) skrev 2022-12-23 09:46:06 följande:
    TS skriver en kort rubrik om en sak, plötsligt drar du in något helt annat - varför? 
    Ingen fara. Här ska vi ju dela med oss våra tankar om de här åldersskillnaderna.
    Man kan förstå att tjejer inte vill ha lönnfeta flintisgubbar.
    Det är som den där låten som Mariah Carey sjöng.
    Girls Just Want To Have Fun {#emotions_dlg.flower}Skål
  • Anonym (Förståndig)
    Anonym (´´´) skrev 2022-12-23 09:46:06 följande:
    Ämnet för TS är "Gubbar 50 år som suktar efter 20-åringar". Om du vill diskutera andra saker får du gärna starta en egen tråd.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Förståndig) skrev 2022-12-23 09:58:47 följande:
    Ämnet för TS är "Gubbar 50 år som suktar efter 20-åringar". Om du vill diskutera andra saker får du gärna starta en egen tråd.
    Så draken pratar med sig själv på nätet dan före dan.
    Det är nästan värre än gubbar som suktar efter unga tjejer. Sukta får man göra bara man håller det för sig själv.
  • Anonym (Kaffedraken)

Många kvinnor undrar varför han inte kan få nån i sin egen ålder?
    Svaret är i många fall att han kan inte hantera en riktig kvinna.
    Lättare med en ung jänta som han kan forma och styra.

Det finns många kvinnor runt 50 som är singlar, som längtar efter att träffa en man. Dom törstar efter kärlek, ömhet, sex och närhet.
    Men män vill bara ha ungsnärtor, och så fort en kvinna blir äldre så är hon osynlig.

Svar på tråden Gubbar 50år som suktar efter 20 åringar