• pandarinen

rejäl hosta och äl

Hej jag och min man planerar barn. Nu har jag råkat ut för en rejäl förkulning med kraftig hosta prexis när jag har äl. Jag har kollat med två barnmorskor oberoende av varandra och det är inga problem att försöka blir gravid under förkylning. Jag glömde dock fråga om kraftig hosta kan påverka processen. Borde ju inte göra det, för då skulle väl alla som vill ha abort hosta massor. Men jag blev nojjig. Hostar som sagt väldigt djupt kvävande,, å envis hosta som inte vill ge sig. Soeciellt på nätterna. Hade lite lite feber i natt också  38 grader.

• Svar på tråden rejäl hosta och äl
  • pandarinen

Oki tack, då hostar jag på. Oundvikligt, går inte att hindra ändå. Det är är en kraftig hosta därför jag undrade. vanlig host vet jag är ingen fara. Känns som jag hostade ut sperman hahaha men vi har försökt få barn i 2 år så vill inte missa tillfället och tänker att kanske fäster det denna gång när kroppen har så mycket annat att tänka på.

• Jag är bara jag

Nej, du kan hoppa jämfota medans du hostar och jag garanterar att spermierna inte åker ut.  Ta tillfället ni, vem vet.  Drömmer

Svar på tråden rejäl hosta och äl