Snälla hjälp
Hej. Jag är en kille på 26 år, har två barn och levt ihop med min nuvarande sambo sen 2016. Jag har ett stort bekymmer i vårt förhållande, det är att min flickvän berättade för mig att hon varit otrogen 2018 i december, ett år innan hon blir gravid med vårat första barn. Det berättar hon dock inte förens 2021 i november 2 veckor innan vårt andra barn föds.
Det som har varit tufft är att han dog i en trafikolycka bara 4-5 dagar efter dom sågs för första gången och även hade sex. Detta får mig att känna mig som val nummer två? När hon berätta om detta så höll hon tillbaka på den info ja ville ha för att bearbeta detta. (Har adhd så måste göra så). Det fanns mycket mer än så. andra killar hon skrivit med och även träffat. som hon säger hon inte gjort något med.. Hon ljuger om minsta lilla och har även raderat varenda liten detalj på telefonen. Varje gång ja fått reda på något så är det jag som tagit reda på de.
Hon blir arg och har 0 tålamod med mig när ja viljat prata om de. vilket har lett till mycket bråk om just de. Hur ska jag få tillbaka tilliten nör hon enbart vill glömma allt och jag vill att hon ska finnas där som stöd och säga allt som de är så jag kan bearbeta detta. Några tips? vill inte skiljas men har tänkt på de. skulle uppskatta andra tips än de innan isf. har ni frågor? skriv