• Anonym (Hejehej)

    Hjälp!

    Hej tråden..
    jag har ett problem som börjar bli mer och mer påtagligt.

    jag är bara 19 år och har levt med min sambo i 3 snart 4 år.
    vi har vuxit upp hand i hand och vi älskar varandra och har alltid gjort.
    Vi har dock haft det tufft i den tidiga tonåren, med mina bagage och hans brist på det (låter lite tokigt men hoppas ni förstår) 
    vi är varandras motsatser på många sätt men vi har lärt oss att älska varandra för den vi är.
    Han är bra för mig och vi bor ihop.
    men jag är inte så sugen på honom längre..
    när jag ser honom vill jag bara hoppa upp och kramas/pussas etc, men jag vill inte dra av han byxorna och lägga honom i sängs om man säger så. 


    vi hade en tid då vi bröt upp på grund av olika anledningar, och jag hade då sex med andra och han med andra. Vi bodde inte ihop under denna tid.

    jag Märkte då när Jag hittade en annan att ligga med/träffa/dejta att jag var mycket mer mottaglig för sex. Blev till exempel sugen på egen hand av att bara pussas eller så, men min partner nu får i princip tvinga ner trosorna (nej inte tvinga men ni förstår..)
    jag märker att han mår dåligt över detta och nämnde till och med nu ikväll att det skulle kunna vara en anledning att bryta upp igen.
    Jag blir såklart ledsen av detta och det är inget jag vill.. jag ser honom i min framtid men lusten finns bara inte där. 
    jag har pstav om detta kan vara en anledning, men jag tvivlar på det..
    jag tror lusten försvann i samband med ett år fyllt av bråk i vår relation, men detta finns ju inte längre kvar.. jag är förtvivlad. Vi har precis flyttat större nu, och jag tänke redan på barn med honom.
    vad kan vara fel? 


    jag tror jag älskar honom, men varför finns inte lusten där då? 

  • Svar på tråden Hjälp!
  • Anonym

    Blev du sambo när du var 15 år?
    Trädde inte samhället in och gav dig ett familjehem? Dina föräldrar verkar helt frånsagt sig föräldraansvar

  • Anonym (Hejehej)

    Jag fyller 20 nu så 16 var jag, tack för din kommentar, jag bor redan i familjehem av andra anledningar än denna och nej vi flyttade inte ihop när vi var 16 utan vi bodde hos varandra, sov hos varandras familjer. Vi har hängt ihop och hängt hos varandra. 


     

  • Anonym (Framtung)

    Precis som så många andra kvinnor så tappar du antagligen lusten till din partner när förälskelsefasen passerat.
    Du är kanske skapt för att vara seriemonogam eller polyamorös?
    Tyvärr är det nog bara att avsluta så fint det går och för guds skull glöm det där om barn!

Svar på tråden Hjälp!