Någon som är i samma sits?
Planerar
Förälder
Mina länkar
Skapa en ny tråd
Mina favoriter
Mina trådar
Regler
Grupper
Nya grupper
Skapa ny grupp
Mina grupper
Forum
Senaste
Nya trådar
Omröstningar
Quiz
Obesvarade
Hetaste
Kategorier
Adoption
Ekonomi & juridik
Familjeliv.se
Fritid & hobby
Fråga experten
Förälder
Gravid
Hus & hem
Husdjur
Kropp & själ
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Nöje
Pappagrupp
Planerar barn
40+
Barnlängtan
Ensamstående/Singel
Fertilitet & Kropp
Förberedelser/kost
Graviditetssymtom
Graviditetstest
Kvinnosjukdomar
Oro för missfall
Preventivmedel
Regnbågsfamilj
Relation & samliv
Syskon
Utredning
Äntligen gravid
Övrigt
Samhälle
Sandlådan
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
änglarum
Öv
Jag är 40 år. Har två barn sen innan som är 10,5 år o 7 år. Min pojkvän har också två barn som är 20 o 19 år. Han är 46 år. Vi vill ha barn men försökt I två år. Han har MS o AD/HD. Finns det någon som är i samma sits som oss som har lyckats bli gravid i min ålder o med pojkvän som har MS. Vi vill ha ett gemensamt barn. Jag har varit hos gynekolog som har kollat mig o enligt honom så är jag invändigt som en 20 åring. Min pojkvän har inte full erektion när vi har sex. Men han får utlösning och jag får orgasm i princip alltid när vi har sex. Jag hade lätt att bli gravid med sonen jag o exet försökte i två veckor innan jag blev gravid med sonen. Trots att vi hade oddsen emot oss då exet haft testikel cancer. Vi försökte sen i 4 månader innan jag blev gravid med dottern. Sonen är född 12.Jag var 29 när jag blev gravid med sonen och 30 när han föddes. Jag var 32 när jag blev gravid med dottern o 33 år 3 månader innan dottern föddes. Har inte gått på preventivmedel sen 2016 o jag o min pojkvän har aldrig andvänt skudd heller pojkvän har aldrig använt