Vet inte om jag har varit otrogen eller inte
Hej! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ca 2 år, jag älskar honom mest av allt. Vill att han ska vara pappan till mina barn och allt känns bra så rätt speciellt den senaste månaden.
Nu kommer det jobbiga? Förra veckan var jag på fest och det bjöds på mycket alkohol vilket jag och mina kollegor inte klagade på. Sedan när vi alla var allt för förfriskade bestämde vi oss för att gå vidare på klubb. när jag vaknade på morgonen hade jag lite olika minnen från kvällen, allt var inte svart men vissa delar kommer jag inte ihåg alls. Kommer ihåg att jag hade fått uppmärksamhet av en kille som hade köpt någon dricka till mig. Men inget mer än så. Sa till min vän som var där att jag kände lite ångest för de, men då sa hon att de inte va något och jag gjorde inget ?dåligt?. Vilket jag inte trodde heller för jag hade inte kunnat tänka mig vara otroge och tycker det är så så fel, då allt jag står för är att jag BARA älskar honom.
sedan när jag kommer till jobbet några dagar senare säger min kollega att jag hade haffat någon Och min puls höjdes och jag tänkte, de måste v att hon menar den där killen som pratade med mig och då sa jag, ja eller han köpte bara en dricka till mig, och då sa hon ?han sa att ni kysstes? till mig, mitt hjärta föll ner i magen. Jag övertalade henne och mig själv att han måste bara sagt så till henne för att han var full eller menade att han ville kyssa mig eller vad som helst.
det jobbiga är att jag kommer ALDRIG kunna veta om detta är sant eller inte. jag mår så så dåligt då min pojkvän är mitt allt. Och denna person på denna klubb var inte attraktiv i mina ögon eller på något sätt någon jag hade velat kyssa.
Behöver hjälp med om jag ska bestätta för min pojkvän eller inte, det svåra är bara att jag inte vet om det har hänt eller inte😞