Du som är över 50 - hur ofta onanerar du?
Ja, hur ofta onanerar du? Och är du i förhållande eller singel?
Frågan riktar sig till alla er som är över 50 år.
Ja, hur ofta onanerar du? Och är du i förhållande eller singel?
Frågan riktar sig till alla er som är över 50 år.
Är 70 bast. Onanerar varje dag men slutar innan sprutet kommer. Sprutet levereras till min partners fitta en gång i veckan. Om jag sprutar när jag runkar är kuken död ett dygn eller så. Därför slutar jag nån sekund innan utlösning. Skönt ändå tycker jag.
Varför finns inte alternativet "flera gånger per dag"?
Varför finns inte alternativet "flera gånger per dag"?
Håll dig till omröstningens alternativ - Flera gånger i veckan.
Om dina demoner säger att du måste dra i snodden flera gånger om dagen så hamnar du ju helt klart utanför frågeformuläret, eller hur?
Om dina demoner säger att du måste dra i snodden flera gånger om dagen så hamnar du ju helt klart utanför frågeformuläret, eller hur?
Inte riktigt 50 än men 49.
singel och onanerar flera gånger i veckan. Ibland flera gånger på en dag. Hade mkt hellre haft sex men har ingen partner och gillar inte ons.
Gift
59 år
2-3 gg/mån. Oftast samma dag.
Om jag är hemma så löser frugan det. Inga bräck I Barsebäck
Jag har levt i en relation väldigt länge. Har alltid onanerat flera gånger per dag oavsett vilket stadie jag varit i livet. Har sex någongång i veckan med min man. Skiljer på min egen sexualitet och sexet. För mig är det två helt olika saker.
Vad ska vi som runkar mest hela tiden kryssa i?
Svarade Flera gånger i veckan.
Undrar också varför inte Varje dag fanns med som alternativ?
Svarade Flera gånger i veckan.
Undrar också varför inte Varje dag fanns med som alternativ?