• Anonym (Badbollen)

Har du anmärkt på någons kropp?

Av motsatta könet. Syskon, barn, kusiner, kompisar.
    Personen är normalviktig och kanske till och med håller igång, och är aktiv. Ändå så är det nåt som stör dig, så du känner att du måste kommentera negativt.

Jag har själv aldrig kommenterat en tjej/kvinna och hennes kropp i negativa och kritiserande ordalag. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du anmärkt på någons kropp?
  • Anonym (Rut)

Jag är kvinna och nej, det skulle jag aldrig göra. Aldrig någonsin.

• jeanette02

Nej. Har fullt upp med att fundera över min egna kropp och dess förfall mer och mer. Tyvärr. 
    Det jag brukar observera hos andra är håret. Men skulle inte kommentera i negativa ordalag. Det är något jag är intresserad av bara. Frisyrer och hår, färg och allt sånt. 

• Anonym (Nej!)

Absolut inte. Jag är inte socialt handikappad. 

• Anonym (MR klister)

Har tidigare jobbat i fitnessindustrin (som är sjuk, jag vet) där det såklart ingick att kommentera och komma med feedback. 

• Anonym (Inte på kroppen)

Inte kommenterat hans kropp negativt för den är jättefin, men kommentera hans flintskallighet med helt kalt uppe på och en del kvar vid sidorna är något jag kan ta till när diskussionen hamnar på väldigt låg nivå och jag har slut på.gångbara argument.

Diskutera politik/ideologi lockar fram mitt absolut värsta jag.

• BertR

Varför ska man göra det?

Är naturist och får se så mycket vackra, naturliga kroppar nakna. Skulle aldrig falla mig in att säga något negativt om andras kroppar. Som naturist är man nöjd med den kroppen man är i så varför förstöra det för någon.

Svar på tråden Har du anmärkt på någons kropp?