• Anonym (Victoria)

Flirtar killens kompis med mig?

Vet inte om killens bästa killkompis flirtar med mig eller om han bara vill vara snäll. Han är en snäll och hjälpsam vän till min kille och är över ibland och hälsar på.

pluggar engelska B och han har erbjudit sig flera gånger hjälpa mig med det. Han föreslog att vi kan ses hos honom och att han då hjälper mig.

när han är över så har han vid några tillfällen klappat mig på armen när jag lagar mat. Även sagt att jag är vacker och en bra tjej. han lyfte upp mig i famnen när han var här när min kille firade sin födelsedag. Han gjorde de framför min kille. Alla drog hem medans denna kille stannade till 1 på natten. Och han kramade mig spontant flera gånger under kvällen. Kan tillägga att han inte va full. när Han är över på middag hos oss så brukar han alltid städa köket efter sig. Han är så snäll och hjälpsam. Och tror inte alls han flirtar. Men min vän reagerade så därför jag undrar vad ni tror 

• Svar på tråden Flirtar killens kompis med mig?
  • Idadenfina02

Jo han flirtar me dig, han skiter i sin vän 

• Anonym (Hej)
    Anonym (Victoria) skrev 2022-12-11 19:58:07 följande:
    Flirtar killens kompis med mig?

Vet inte om killens bästa killkompis flirtar med mig eller om han bara vill vara snäll. Han är en snäll och hjälpsam vän till min kille och är över ibland och hälsar på.

pluggar engelska B och han har erbjudit sig flera gånger hjälpa mig med det. Han föreslog att vi kan ses hos honom och att han då hjälper mig.

när han är över så har han vid några tillfällen klappat mig på armen när jag lagar mat. Även sagt att jag är vacker och en bra tjej. han lyfte upp mig i famnen när han var här när min kille firade sin födelsedag. Han gjorde de framför min kille. Alla drog hem medans denna kille stannade till 1 på natten. Och han kramade mig spontant flera gånger under kvällen. Kan tillägga att han inte va full. när Han är över på middag hos oss så brukar han alltid städa köket efter sig. Han är så snäll och hjälpsam. Och tror inte alls han flirtar. Men min vän reagerade så därför jag undrar vad ni tror 

Var i Sverige har detta utspelat sig? Hört talats om exakt samma situation fast från killens perspektiv och han är intresserad av hans väns tjej. Hoppas inte det vore samma, låter sjukt likt!
  • Anonym (Victoria)
    Anonym (Hej) skrev 2022-12-11 20:28:55 följande:
    Var i Sverige har detta utspelat sig? Hört talats om exakt samma situation fast från killens perspektiv och han är intresserad av hans väns tjej. Hoppas inte det vore samma, låter sjukt likt!
     vet inte om man får skriva plats? Men Skåne 
  • Idadenfina02

Han flirtar men vad säger din kille om detta 

• Anonym (Victoria)

Nej men kille har inte sagt nåt elelr märkt nåt. Tror inte han skulle bry sig 

• Tecum

Om han bara är sån mot dig och inte mot alla tjejer så flirtar han. Sen behöver inte det betyda att han vill gå vidare...

• Anonym (Victoria)
    Tecum skrev 2022-12-11 20:54:55 följande:

Om han bara är sån mot dig och inte mot alla tjejer så flirtar han. Sen behöver inte det betyda att han vill gå vidare...

Vet inte hur han är emot andra. Ingen aning faktiskt. Men inte sett nåt iaf. Så antar att han inte är så emot alla. Nej tror inte heller han vill gå vidare. Kan vara att han bara vill flirta lte
  • Anonym (Victoria)
    ManiLund skrev 2022-12-12 13:18:40 följande:

Han flirtar...

Vill han bara få dig på rygg eller mer än så?

Svårt att tro att det är så. Dessutom skulle han inte svika min kille
  • Anonym (Jury)

Du borde själv kunna inse att man normalt inte börjar umgås direkt med partnern till en kompis, med ursäkten att man vill vara 'hjälpsam'. Och man kramas heller inte omotiverat mitt under kvällen. Så ja, ni flirtar med varandra, mest han mot dig men också du mot honom eftersom du vill låtsas som att du bara tycker han är hjälpsam. 

Svar på tråden Flirtar killens kompis med mig?