• ElissaLevin

    Min bebis sover SVIN dåligt

    Jag fattar verkligen inte vad det är som gör att min bebis på 5 mån sover som en kratta på natten ?? Han vaknar varje - varannan timme ? och det är inte av hunger  han vaknar . Jag förstår liksom inte va de är som gör att han inte sover längre fast han e trött ? först timmen vaknar han typ varje kvart ? man blir galen av att inte få söm.. när jag berättar om de för bvc får ja Inge bra svar. 

    har ni tips ni som haft liknande bebisar ? Börjar fundera på om de är gaser han vaknar av . Märker att han är jätte gasig Varje gpng han äter .. spelar ingen roll ville ersättning han äter han får gaser av alla . Ibland gråter han vid matning. kanske Man ska testa mjölkfri ersättning för o se om han sover bättre o magen blir lugnare ?

  • Svar på tråden Min bebis sover SVIN dåligt
  • Anonym (Fattar)

    GrattisObestämd Två av mina tre barn har sovit som krattor...särskilt nr 2. Ja, man blir helt galen av det tillslut. Jag vet att jag trodde att hon inte var mätt, så jag försökte med diverse vällingar och grötar... Men jag tror jag var för trött för att ens koppla vad det kunde hänga ihop med. Nu i efterhand inser jag att hon nog hade ont i magen...och det blev nog inte bättre av att jag pumpade i henne gröt/välling i tron av att hon skulle sova bättre. Jag skärmpumpade telefonen ett tag för att, i efterhand, kunna kolla hur ofta hon vaknade och hon vaknade var 15:e minut under natten. Lider med dig! Men en tröst, det BLIR bättre, jag lovar! Med facit i hand... nöj dig inte med BVC:s svar...hör av dig till barnmottagningen eller något så ni kan få ordentlig hjälp. Lider med dig!

  • ElissaLevin

    Började du med mjölkfri ersättning då ? Detta tar på mig jag börjar bli så psykiskt utmattad!!

  • Anonym (Fattar)

    Kan inte komma ihåg, det här var typ 10 år sedan... Men jag tror inte det. Ja, jag vet, det är terror att inte få sova....man blir galen tillslutRynkar på näsan Får du någon hjälp av pappan på nätterna? Om ni nu bor ihop såklart....

Svar på tråden Min bebis sover SVIN dåligt