• Morgonpigg22

Dejt aktiv på tinder

Har dejtat en man i några månader, vi är 40+. Vet att han var aktiv på tinder innan vi träffades, vi träffades i riktiga  livet. Allt var helt underbart, för några veckor  sen så hörs o ses vi mer sällan, mest jag som tar initiativ  till kontakt.  Han säger flera ggr han gillar mig mycket  men att han har mkt o är stressad  och trött. Han vill inte sluta ses säger han. 
    Häromdagen  dök han upp på tinder som förslag till en kompis, jag satt bredvid o blev helt tom inuti...stod han nyligen varit aktiv på tinder. Google o fann att nyligen aktiv är aktiv senaste dygnet. 
    När jag konfronterar honom nekar han o säger hon ljuger,  sa jag såg det själv.  Han fortsätter neka och säger han inte varit inne på flera månader.  

Jag kan inte tinder, men om hans konto är kopplat till fb/Instagram kan hans status på tibder bli aktiv om han är aktiv på andra sociala medier? 
    Eller ljuger mannen mig rakt upp i ansiktet? 

Hjälp....

• Svar på tråden Dejt aktiv på tinder
  • Anonym (''')

Nej det blir inte aktiverat för att han är inne på nån annan sida. Dyka upp som förslag kan ju ske även fast man inte är aktiv, men då skulle det inte se ut som om han hade varit aktiv nyligen. 

Om han nu så benhårt menar att detta är fel så kan han väl bara avsluta sin profil där? Vill han inte det så vet du att han inte är riktigt "där" vad gäller dig och er. Du kanske behöver fråga mer tydligt vad han tänker om er. Är det bara lite löst dejtande och tänker du något annat? 

• Anonym (Kvinna 39)

Jag skulle inte fortsätta träffa en man som ljuger mig rakt upp i ansiktet! Vad ljuger han om nästa gång...?

• Anonym (Nä)

Strunta i honom, inget att ha. 

• Anonym (Palle)

Han vill även hålla dörrarna öppna för andra.
    Kolla läget och få en indikator på sitt marknadsvärde på relationsmarknaden.

Så är det på nätet, de flesta har mkt på gång samtidigt. Därför är jag inte förvånad, varit med om samam sak själv.

Man vet aldrig vad som flyter under bron, vad som kan dyka upp och det är han nyfiken på.

• Anonym (Ella)

Påminner om en kille jag också träffat på Tinder ?aldrig tid att ses?? vilket lån bor han i? Åldern stämmer nämligen 

• Morgonpigg22

Östergötland åldern är 45. Finns nog många såna tyvärr.  Sorgligt när man är så "vuxen" hade varit lite  enklare o "förstå"  om man är 20.

• Anonym (vänster är ett skällsord)

Håll ut.

Jag är snart på marknaden igen efter att nuvarande dejten backat ur efter några veckors exklusivt dejtande, jag ska bara slicka såren lite o komma igen....

Jag är i rätt ålder och är verksam i Östergötland.

Svar på tråden Dejt aktiv på tinder