Finns det något att göra idag?
Istället för att fortsätta trådkapa startar jag en egen. Grooming blev så vitt jag förstått olagligt 2009, det här utspelade sig 05-06.
Jag var nyligen fyllda femton när jag fick kontakt med en äldre man på nätet. Jag var ensam, mådde dåligt och sökte desperat efter någon som såg mig. Det blev denna man. Han var i 50-årsåldern och till att börja med var det bara vänskapligt, men ja... Hade det fortsatt så hade jag knappast skrivit det här.
Jag var oskuld när vi först träffades och han lyckades få mig att göra väldigt mycket som jag egentligen inte ville... Han sa att han älskade mig och försökte övertala mig att rymma utomlands med honom... Han ville alltid att vi skulle ha sex oskyddat, för han ville ha barn med mig... Han både fotade och filmade... Och jag klarade aldrig av att säga nej... Det som till sist fick loss mig var när jag fick en pojkvän. Dock har mannen kontaktat mig med jämna mellanrum genom åren och gjort sitt bästa för att ge mig dåligt samvete över att jag krossade hans hjärta.
Jag har i alla år dragits med ångest efter det här och tanken att han utsätter andra tjejer för samma sak känns hemsk...
Jag förstår att jag inte kan anmäla det han utsatte mig för idag, det har gått för lång tid... Men finns det något annat jag kan göra? Stoppa honom från att utsätta ännu fler?