• Anonym (V)

Voxra, insättningssymtom?

Har börjat med voxra och undrar lite?. Fått biverkningar i form av ökad ångest och att jag känner mig irriterad. Ätit den i 4 dagar. 

någon som känner igen detta? Går det över? Har ingen lust att gå runt som ett monster eller med ?kemisk ångest? konstant?

önskar endast svar från folk som själva har erfarenhet av voxra

• Svar på tråden Voxra, insättningssymtom?
  • Dexter dot com
    Anonym (V) skrev 2022-12-08 09:03:05 följande:
    Voxra, insättningssymtom?

Har börjat med voxra och undrar lite?. Fått biverkningar i form av ökad ångest och att jag känner mig irriterad. Ätit den i 4 dagar. 

någon som känner igen detta? Går det över? Har ingen lust att gå runt som ett monster eller med ?kemisk ångest? konstant?

önskar endast svar från folk som själva har erfarenhet av voxra

Jag fick inga biverkningar alls. Har däremot hört av andra som haft ångest innan att den ökade kraftigt med Voxra och att dom därför slutade ta den.
  • Anonym (k)

För mig gick det mesta över men det var också noll positiv effekt. Ökade jag blev det bara mer ångest.

• Anonym (Voxra)

För mig gick det inte över, höll ut i tre månader. Jag hade ångest och kände mig speedad (men blev inte irriterad) 

• Anonym (toppen)

Jag bytte från Escitalopram i samband med start av Voxra för visso, men hade också lite ökad ångest någon/några veckor tror jag. Sen gick det över och fungerar nu väldigt bra för mig. Men jag har också en utmattning som i sin tur ledde till depression. Så jag upplever istället att jag blir piggare och får mer energi av Voxra, vilket jag behöver då jag väldigt snabbt blir trött pga utmattningen. Hade fruktansvärda biverkningar av Sertralin och Escitalopram om jag provade innan, och de slipper jag nu med Voxra.

• Fiskfejs

Jag hade ångest någon vecka, sedan gav det sig. Jag har den högre dosen, och för mig har Voxra varit livsförändrande. Jag är mycket piggare, och min ångest har minskat kraftigt och jag får stopp på ältandet på ett helt annat sätt än tidigare. Fasar för den dagen jag ska plocka bort den. Hoppas din ångest också försvinner!

• Anonym (cc)

Fick starka biverklingar som kom efter 5-6 dagar och som höll i i kanske tre dagar.

Var mycket obehagligt.

• Anonym (V)

Fler med erfarenhe?

• Pixxel

Jag gick på Voxra i några veckor och det var det värsta jag varit med om. Aldrig mått så jävla dåligt och tänkte ta mitt liv.

Sedan började jag med Sertraline istället och fick inga biverkningar alls och började på skitbra.

• Anonym (Nfnf)

Märkte ingenting . hjälpte inte ett dugg heller.

• Anonym (Ingenting)

Jag hade varken insättningssymtom, effekt eller biverkningar av Voxra.

• Anonym (Bo)

Bra effekt, lite huvudvärk och kanske magont och illamående, minns inte exakt. Menom jag minns rätt så kom den positiva effekten nästan omedelbart för min del.

Svar på tråden Voxra, insättningssymtom?