Kommer nog aldrig finnas någon som blir kär i mig
Jag vill understryka att jag inte är en incel och jag hatar absolut inte någon. JAG skapar denna tråd för att skriva av mig, det känns skönt med sådant.
Hej,
jag är en man på 29 år. Jag har nog aldrig upplevt kärleken. Min första flickvän var när jag vid femtonårs ålder träffade en jämnårig tjej. Hennes kompis bekräftade mig ganska direkt att hon enbart ville inleda ett förhållande mig bara för att få ''uppleva hur det är att ha en pojkvän''. Jag lyssnade inte så mycket på hennes kompis och fortsatte min förhållande tills flickvännen gjorde slut och vart tillsammans med en annan kille.
Därefter har jag varit singel, tills en kvinna på Internet tog kontakt med mig. Jag trodde verkligen att hon ville dejta mig. Vi hade samlag redan första gången vi sågs. Vi hade sex några gånger, för att sedan hon ''gjorde slut'', för att hon vart tillsammans med en annan. Relationen avlutades men hon förklarade sig genom att: ''När jag tog kontakt med dig, så ville jag bara ha sex''. Hon skickade ett fysisk brev till mig med texten: ''Sorry att jag lämnade dig för någon annan''. Och det är typiskt mig. Man kan inte bli kär i mig, utan jag känner att jag duger till för sex, men det stannar där. Det finns ingen attraktion, förutom en sexuell laddning, om jag nu överhuvudtaget skulle bli ''accepterad'' av en tjej.
Den senaste tiden, känner jag att jag är ointelligent och duger inte till någonting. Jag är inte självmordsbenägen eller deprimerad. JAG känner bara stor sorg över att kärleken verkar inte finnas där alls..Som om det inte går att bli kär i mig, men sex, duger jag nog till och bara sex. Jag känner mig så ledsen, när jag tänker djupet om detta.