• Anonym (Nyfiken)

Date outfit stayups okej?

Om man går på en date - är det okej att ha stayupstrumpor på sig?
    Det är så sensuell känsla att bära stayupstrumpor - jag går igång på det helt enkelt och utstrålar sensualitet.

Det märks ju inte så länge man har kjolen på. 
    Målsättningen är inte att det ska bli avklätt men skulle det ändå bli det - skulle det kunna uppfattas negativt?

Tacksam för alla seriösa svarGlad

• Svar på tråden Date outfit stayups okej?
  • Anonym (-)

Ja vad är din spontana tanke?

• Cusoon

Ha på dig vad du vill. Är det så märkvärdigt med stayups istället för strumpbyxor, det kan väl också uppfattas sexuellt? Man brukar ju inte hålla på å smeka benen, lyfta på kjolen och så, syns det så syns det. Du är ju också redan beredd på att det kan bli en intimt date, så vad hade du tänkt att han ska säga? Att han inte gillar det? Du ska ju ha på dig kläder för dig, som du vill ha på dig, som du är bekväm i. Att du tvekar låter mer som att du är en people pleaser. Gör som du vill. Min åsikt är, ha på dig vad du vill.

• flygrl

Klart du kan ha stayups när du går på date. Och skulle det bli mer avklätt är det säkert inga problem heller. Män verkar ju tycka stayups är sexigt. Typ.

• Anonym (Kaffedraken)
    flygrl skrev 2022-11-26 19:27:47 följande:

Klart du kan ha stayups när du går på date. Och skulle det bli mer avklätt är det säkert inga problem heller. Män verkar ju tycka stayups är sexigt. Typ.

Japp. Minns när jag såg Kim Basinger i 9 1/2 Weeks... Drömmer
  • Anonym (Nyfiken)

Tack för era synpunkter ni som valt att svara.
    Jag håller med om att jag ska gå på egen känsla.

Tycker om att bära kjol eller klänning samt nylonstrumpor och pumps, känner mig kvinnlig och elegant men är rädd för att det ska uppfattas som lite för uppklädd med stayupstrumpor istället för strumpbyxor som ju inte är så sensuellt direkt.

Men jag vill ju känna mig attraktiv på date och det gör jag med stayupstrumpor, även om det inte syns. Känslan är viktigt för mig! 

Fler åsikter?

• Anonym (E)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-11-26 21:36:58 följande:

Tycker om att bära kjol eller klänning samt nylonstrumpor och pumps, känner mig kvinnlig och elegant men är rädd för att det ska uppfattas som lite för uppklädd med stayupstrumpor istället för strumpbyxor som ju inte är så sensuellt direkt.

Men jag vill ju känna mig attraktiv på date och det gör jag med stayupstrumpor, även om det inte syns. Känslan är viktigt för mig! 

Fler åsikter?

Så du tycker om det, det syns inte.......vem skulle ta det negativt, vem dejtar någon så fånig?
  • Anonym (Kaffedraken)

Fler åsikter?

Om du känner dig attraktiv och trivs med stayups, då ska du ha det. Tror få män skulle klaga.
    Jag skulle inte göra det i alla fall.
  • Anonym (-)

Vill du att dejten ska kunna avslutas med sex om dejten gått bra?

• flygrl

Fler åsikter?

Du skriver ju själv det inte går att se att du har stayups istf strumpbyxor så va är problemet? Sen får man väl kanske anpassa klädseln efter va man tänkt hitta på på daten. Är det mer friluftsprägel på daten blir kanske nylonstrumpor och pumps lite fel och det vore bättre med typ sneakers och jeans. Eller nåt. Äh, kör på det du känner blir bra vetja.
Svar på tråden Date outfit stayups okej?