• Anonym (Cuck4real)

Min fru är gravid av sin älskare - AMA

Sen något år tingen tillbaka har min fru en relation vid sidan av med min tillåtelse. Hon har större sexuella behov än jag  och jag har inget emot det, jag går faktiskt igång på det.  Då hon är 40 och har haft en önskan om att få ett till barn  har hon förvarnat mig att ifall hon blir gravid så tänker hon behålla barbet oavsett vem som kan ha gjort henne gravid. Nu har fallet blivit så att hon är gravid och det är  hennes älskare som gjort henne på smällen.

• Svar på tråden Min fru är gravid av sin älskare - AMA
  • Anonym (V.M)

Oj, tuff situation! Även om jag också tillåter att min sambo har sex med andra än mig så är jag inte bekväm med att hon skulle bli gravid och behålla barnet. Vad kommer ni göra? 

• Anonym (??)

Jaha? Du visste premisserna innan, så jag vet inte vad tänker att folk ska skriva? 

• Odd Even

Vad ska ni säga till barnet när det växer upp?

• Anonym (Cuck4real)
    Odd Even skrev 2022-11-18 07:05:54 följande:

Vad ska ni säga till barnet när det växer upp?

Vi tänkte säga att jag inte kunde göra mamma gravid andra gången så vi lät hennes vän göra henne gravid istället.
  • Anonym (Cuck4real)

AMA står för Ask Me Anything

• Anonym (Man med klös)

Inga frågor här. Lycka till med ert liv.

• Tukt

Lite svårt föra en seriös diskussion i sådana här trådar, eftersom cucloldfantasier så ofta tycks skapa rena runktrådar här inne.
    Att något är en hittepå, runktråd indikerar ofta att TS själv inte har någon idé om vad hen vill disktera. 

• Anonym (AB)
    Anonym (Cuck4real) skrev 2022-11-18 05:58:18 följande:

Sen något år tingen tillbaka har min fru en relation vid sidan av med min tillåtelse. Hon har större sexuella behov än jag  och jag har inget emot det, jag går faktiskt igång på det.  Då hon är 40 och har haft en önskan om att få ett till barn  har hon förvarnat mig att ifall hon blir gravid så tänker hon behålla barbet oavsett vem som kan ha gjort henne gravid. Nu har fallet blivit så att hon är gravid och det är  hennes älskare som gjort henne på smällen.

Och? Hon har ju planerat detta, och du har varit med på det, så vad är ditt problem?
  • Venenum
    Anonym (Cuck4real) skrev 2022-11-18 05:58:18 följande:

Jobbig sits. Jag har bara läst din trådstart så ber om ursäkt om det är någon aspekt jag missat. 

När din fru kommunicerat detta tidigare, hur har du förhållt dig i dessa diskussioner? Hur känner du inför detta faktum nu? Vad är hennes önskan framåt? Vad är din? Vad är samförälderns? 

Jag ser ingen direkt frågeställning och under förutsättning att ni båda är överens om hur ni ska förhålla sig så är det ju oproblematiskt, men jag antar att så inte är fallet eftersom du skriver här. 
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv
  • Marie7

Vad tycker hon själv? Vem av er män skulle uppfostra barnet och kallas pappa? Eller skulle du kunna acceptera att vara bonus förälder? Hur går era tankar? Tror ni måste börja där. Vill du ens ha ett till barn? Ni är ju ett par och bådas röst bör ju bli hörd. 

Sen tycker jag att ändra som kommenterat spydigt inte ens behöver kommentera. Uppför er!

Svar på tråden Min fru är gravid av sin älskare - AMA