komplicerat
Hej!
Behöver bara skriva av mig lite. Hur hade ni känt eller gjort om ni var i min situation? Jag och min kille har varit tillsammans lite mer en 2 år. När jag träffade honom var han arbetslös och fick försörjningstöd. Kände väl inte av så mycket av den ekonomiska biten i början av förhållandet men ju längre tiden gick så började jag lägga ut mer och mer pengamässiskt och märkte att han hade det ganska tufft ekonomisk. hjälpte till med lite mat till han och hans barn och även betalat en hel midsommar firande med mat och dryck. Han har och gett mycket när han har kunnat som betalat mat o och dryck när vi haft det mysigt på helgen. Köp hem mat och fyllt kyl och fry hos mig. Nu har han fått jobb och fick sin första lön för en månad sen. Men vad händer det blir värre han har ändå inga pengar och säger att kronofogden pågrund av skulder han har har dragit pengar från hans lön. och masa andra ursäkter. Han är ingen som spenderar. Han har knappt bidragit med någon mat eller vad det nu kan va. Att tillägga han har bott en längre period hos mig också. då han inte har eget boende för tillfället. Är jag för hård mot honom när jag tar upp detta och tycker att det är jobbigt och en stress, oro hos mig. Och ifrågar sätter vart hans pengar tar vägen? Och att jag tycker det är jobbigt att hela tiden va den som får lägga ut allt.