Hur länge jobbar folk egentligen
Är det bara jag som sitter och stirrar på skärmen halva dagen och väntar på att få gå hem? Kan inte vara ensam
Är det bara jag som sitter och stirrar på skärmen halva dagen och väntar på att få gå hem? Kan inte vara ensam
Du är inte ensam. Har en kompis som är likadan. Inte jag dock. Men en kompis.
Okej det är jag.
Nej, jag tycker att *poff'* är det lunch och sedan *poff* är kl 17 och det är dags att gå hem. Det är klart att det finns mindre roliga dagar, men överlag älskar jag mitt jobb.
Känner igen mig, jobbar typ inte alls. Jag bara tar mina uppgifter och outsourcar till folk på nätet som gör det billigt. Funkar jättebra, gjort i flera år.
Jag jobbar klassiskt 9 - 17-arbete, men stortrivs på jobbet. Hade lätt kunnat jobba 10 - 12 timmar om dagen om jag inte haft familj att komma hem till (och arbetsgivaren hade tillåtit att jag jobbade så mycket).