• Anonym (Lotta)

Var finns tråden ”Hur funkar en lyckligt otrogen?”?

Alldeles nyss skrev jag en relativt långt svar om narcissism och otrohet i ovan rubricerade tråd. För att upptäcka att den indragen under kod 404 precis när jag skulle posta. Har på sistone upptäckt fenomenet rätt ofta. Vad beror det på? Är det någon erfaren person på forumet som vet något om varför?? 

Ovanstående ämne var väldigt intressant tycker jag, och mysteriet tätnar. 

Tacksam för svar! :)

• Svar på tråden Var finns tråden ”Hur funkar en lyckligt otrogen?”?
  • Anonym (123)

Det betyder att tråden är borttagen.

• Man 78
    Moderator skrev 2022-11-12 13:57:15 följande:

Hej! Jag kan inte hitta igen den. Minns du i vilken forumdel du lade upp den i?

Överlag försvinner ju trådar utan förklaring eller logik. 
  • Anonym (trash)

Vem bryr sig, tråden var skräp.

• Anonym (Lotta)
    Man 78 skrev 2022-11-12 14:49:56 följande:
    Överlag försvinner ju trådar utan förklaring eller logik. 
    Ja, jag instämmer. Den senaste veckan har ett par riktigt intressanta trådar ett tu tre försvunnit med orden Ett fel uppstod: Not Found (404). Flödet i dem var gott, inga överdrivna märkliga personangrepp av någon sort. 🤔
  • Marie7

Märkligt. Ämnet är intressant och inget stötande. Konstigt de tar bort den. Skriv en ny?

• Anonym (Kanske så...)

Jag missade den tråden men kanske så någon kritiserade cuckoldry/swinging/frudelning/extramän och kallade det ett manligt självskadebeteende?

Otrohetstrådar brukar locka folk som propagerar för sånt, men kriseras den gruppen så försvinner tråden.

• Anonym (trash)

Läs trådstarten people

Det var inte TS tråd. Antar hen ville skrivit långt svar om narcissism när det bara var en idiot som den som startade tråden låg med. Allt är inte narcissism, idioter har varit otrogna i många hundra år utan att bry sig.

• Anonym (Lotta)
    Marie7 skrev 2022-11-12 15:42:54 följande:

Märkligt. Ämnet är intressant och inget stötande. Konstigt de tar bort den. Skriv en ny?

Hej! Ja, visst är det märkligt! Som sagt inte min trådstart jag letar efter. TS var Anonym(Anonym). Visst går att starta en ny med typ samma rubrik, men dynamiken i den befintliga (var den nu tagit vägen) var intressant. Tack för ett bra råd! Glad

Anonym (Kanske så...) skrev 2022-11-12 16:04:28 följande:

Jag missade den tråden men kanske så någon kritiserade cuckoldry/swinging/frudelning/extramän och kallade det ett manligt självskadebeteende?

Otrohetstrådar brukar locka folk som propagerar för sånt, men kriseras den gruppen så försvinner tråden.

Hej! Säkert har du en poäng där. Glad Därtill den mest troliga förklaringen! Ajdå, ja det finns så pass känsliga vinklingar typ gå på tå, men samtidigt bra om alla grupper skyddas ifrån påhopp. Brukade det inte vara så tidigare att kränkande inlägg raderades och tråden som helhet bestod? Vore klart bäst enligt mig. 
    Anonym (trash) skrev 2022-11-12 16:18:08 följande:

Läs trådstarten people

Det var inte TS tråd. Antar hen ville skrivit långt svar om narcissism när det bara var en idiot som den som startade tråden låg med. Allt är inte narcissism, idioter har varit otrogna i många hundra år utan att bry sig.

Hej! Det låter faktiskt på dig som om du tillhörde skaran som tittade in i tråden? Glad Den tråd som nu är spårlöst försvunnen. Helt korrekt. Har förklarat att det var en annan medlems trådstart jag letade efter. Skrev i den ett engagerat inlägg riktat till TS. Om tänkbara förklaringar till varför älskaren framstod som känslomässigt oberörd. I sitt dubbelliv som familjefar och otrogen. Narcissistisk störning visserligen en orsak, men det finns flera. Narcissister är nämligen känslomässigt osjälvförsörjande och förser sig med yttre stimuli för att må okej. När partnern inte längre räcker till tillför personen ifråga energi utifrån, ett av flera sätt är otrohet. Kort sammanfattning. Ja, idioter har varit otrogna i många hundra år. Alltsedan dr Sigmund Freud nagelfar vi vår psykologi litet mer, men visst är din slutsats okej. Glad

• Anonym (trash)

Ja, jag läste trådstarten och antog att det är fuel to FL och därför tas bort lite som de vill.

meningslös trådstart

Svar på tråden Var finns tråden ”Hur funkar en lyckligt otrogen?”?