• Sessan00

Han ljuger

Vi har varit tillsammans i lite mer än 4 år) Min kille/sambo skriver med en tjej på snapchat. Han får självklart ha vänner men han ljuger om henne. Han säger att dom inte känner varandra och att han inte vet något om henne. Men dom skriver alltid med varandra, dom frågar hur den andre mår och skickar massa hjärtan. Dom skriver sånt som jag skriver till min bästa vän, alltså typ småpratar om allt. Jag tycker det är konstigt att skicka sånt till en random människa. Han har dessutom inte berättat om henne och han snapar alltid henne när inte jag är i närheten. Har frågat varför han ljög om henne och inte bara säger att dom känner varandra. Han sa bara att dom inte alls känner varandra. Han följer och gillar även halvnakna tjejer/kvinnor på instagram. För 3 år sen skrev han med en tjej, dom hade legat och han visste att hon hade känslor för honom. Jag är lite svartsjuk och har dåligt självförtroende, men samtidigt vet jag att han aldrig kommer få någon bättre än mig. Låter själviskt men vi har haft många motgångar och jag har alltid stannat kvar. Är det jag som överreagerar? 

• Svar på tråden Han ljuger
  • Mortiscia80

Jag tror de flesta skulle reagera i din situation. Tekniskt sett har han rätt om tjejen iaf, de känner inte varandra (irl).

Han kanske inte kan få någon bättre men det betyder inte att du har skyldighet att stanna kvar, och är inte DU värd någon bättre...?

Svar på tråden Han ljuger