Missfall?
Jag är så osäker och jag vet inte mycket om detta. Snälla kan någon som har erfarenhet av detta säga vad ni tror eller varit med om samma sak? Hur var det för er?Jag har varit gravid fyra gånger helt utan komplikationer, aldrig något missfall eller problem med blödningar. Nästan konstigt, jag vet, men nu är situationen såhär:
jag testade positivt 15 dagar efter ÄL, helt klart positivt, efter 3 dagar till starkare.
En vecka senare kom en blödning, utan smärta. Jag tog ett test till och nu var det svagt, v 5+4
blödningen fortsatte i 3 dagar, och mycket svagt ytterligare 2 dagar. Ingen smärta, något mindre än en vanlig mens. Ingen mensvärk, men det brukar jag inte ha i vanliga fall.
om graviditeten vore kvar skulle jag bara i v 6+ 3 nu, tempen fortfarande hög, pirrande känsla i livmodern ungefär som innan men testet visar negativt.
jag ringde MVC, men hon ville skriva in mig och tyckte jag skulle sluta testa.
hur har det varit för er som fått missfall i v 6? Har ni testat negativt i samband med missfallet?
Jag har svårt att intala mig att jag fortfarande är gravid när testet visar negativt nu, men själva missfallet känns alltför lätt. hur var det för er som genomgått detta?