• Anonym (Kom igen nu tjejer)

Kvinnlig onani

Här kommer en högst vetenskaplig studie av kvinnors onanivanor Skrattande

min fru stimulerar bara utsidan vid onani. Aldrig något instoppat. Har svårt att förstå detta då hon alltid kommer av penetration. hade jag varit utrustad med en vagina hade jag stoppat den full med grejer av allehanda slag. Så hur ser det ut bland er tjejer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnlig onani
  • 19mark82

du glömde vibrator framme och dildo/buttplug i 2:an (min frus sätt att nå klimax)

19mark82 skrev 2022-10-29 13:31:35 följande:

du glömde vibrator framme och dildo/buttplug i 2:an (min frus sätt att nå klimax)

Skit också Flört säkert missat en massa andra alternativ också.
    men du de låter ju helt fantastiskt. Brukar du få titta på? De är ju stekhett.
  • Anonym (Alltihop)

Jag onanerar ofta då jag är ensamstående och trivs med det. Jag svarade annat då jag använder mig av alla uppräknade alternativ. Favoriten är lufttrycksvibratorn då den ger mig orgasmer på nån minut. Älska dock variation. Tycker om en stor dildo i mig. Sätter igång den på snabba vibrationer och ligger bara och njuter

• Anonym (Catten)

Men nu är du inte det och kan omöjligt förstå varför kvinnor ibland eller aldrig stoppar in något vid onani.

Min anledning; det jag stoppar in måste hållas fast annars åker den ut. Det är tillräckligt med bara fingrarna och behövs inget mer eftersom jag kommer inom 1 minut. Ska jag ha något i mig vill jag helst det ska vara en äkta kuk. Att fingra på klitoris och ha andra handens fingrar i mig är lite bökigt men det går och jag gör det ibland för att komma åt g-punkten. Men det behövs inte egentligen. 
    Oftast- fingrar på klitoris. Ibland luftrycksvibrator- den låter! 

"Varför använder män ibland bara handen och runkar? Hade jag varit utrustad med en kuk skulle jag stoppa in den i allt möjligt och absolut en lösfitta" 
    Ungefär så är din fråga ställd. 
    Leksaker kostar, måste gömmas, behöver tvättas, laddas osv. 

Anonym (Catten) skrev 2022-10-29 13:50:01 följande:

Men nu är du inte det och kan omöjligt förstå varför kvinnor ibland eller aldrig stoppar in något vid onani.

Min anledning; det jag stoppar in måste hållas fast annars åker den ut. Det är tillräckligt med bara fingrarna och behövs inget mer eftersom jag kommer inom 1 minut. Ska jag ha något i mig vill jag helst det ska vara en äkta kuk. Att fingra på klitoris och ha andra handens fingrar i mig är lite bökigt men det går och jag gör det ibland för att komma åt g-punkten. Men det behövs inte egentligen. 
    Oftast- fingrar på klitoris. Ibland luftrycksvibrator- den låter! 

"Varför använder män ibland bara handen och runkar? Hade jag varit utrustad med en kuk skulle jag stoppa in den i allt möjligt och absolut en lösfitta" 
    Ungefär så är din fråga ställd. 
    Leksaker kostar, måste gömmas, behöver tvättas, laddas osv. 

Vem har sagt att jag inte stoppar kuken i allt möjligt. Har flera onanihjälpmedel för killar. Tyvärr inte samma utbud på leksaker som till tjejer. Men lösfitta absolut. Inte i närheten av en riktig fitta men bättre än handen?
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Kom igen nu tjejer) skrev 2022-10-29 16:38:36 följande:
    Vem har sagt att jag inte stoppar kuken i allt möjligt. Har flera onanihjälpmedel för killar. Tyvärr inte samma utbud på leksaker som till tjejer. Men lösfitta absolut. Inte i närheten av en riktig fitta men bättre än handen?
    Ingen har sagt och framför allt inte jag att män inte stoppar in kuken i allt möjligt. Just du gör tydligen det men du kan ff aldrig förstå varför en kvinna inte alltid stoppar in grejer i fittan. Att du gillar att stoppa in kuken i en låtsasfitta betyder inte att kvinnor uppskattar att stoppa in en låtsaskuk (eller nåt annat i samma form)vid onani. Många gör det men inte alla och inte jämt. Jag har tre dildos men de används mycket  sällan. 
    För mig;  är det inte en äkta kuk så kan det vara. En dildo ersätter inte på långa vägar en riktig kuk och den behövs inte för orgasmen. 
    Du skrev att du har svårt att förstå, jag tycker det är ett bra svar på din egen fundering. Du kan inte förstå likväl som att jag inte kan förstå hur det känns i en kuk att vara i en fitta. 
    (Önskar jag kunde vara en man ett dygn och prova!) 
    Anonym (Catten) skrev 2022-10-29 17:02:49 följande:
    Ingen har sagt och framför allt inte jag att män inte stoppar in kuken i allt möjligt. Just du gör tydligen det men du kan ff aldrig förstå varför en kvinna inte alltid stoppar in grejer i fittan. Att du gillar att stoppa in kuken i en låtsasfitta betyder inte att kvinnor uppskattar att stoppa in en låtsaskuk (eller nåt annat i samma form)vid onani. Många gör det men inte alla och inte jämt. Jag har tre dildos men de används mycket  sällan. 
    För mig;  är det inte en äkta kuk så kan det vara. En dildo ersätter inte på långa vägar en riktig kuk och den behövs inte för orgasmen. 
    Du skrev att du har svårt att förstå, jag tycker det är ett bra svar på din egen fundering. Du kan inte förstå likväl som att jag inte kan förstå hur det känns i en kuk att vara i en fitta. 
    (Önskar jag kunde vara en man ett dygn och prova!) 
    Skall vi byta. Hade varit grymt att få ha en fitta ett dygn. Då hade man provat både de ena och det andra. Samma för dig skulle jag gissa.
  • Anonym (Förstånd)
    Anonym (Kom igen nu tjejer) skrev 2022-10-29 16:38:36 följande:
    Det som gör det svårt att förstå är kanske detta... att män inte tänker på klitoris som kukens ollon utan tänker runka kuk som likställt med pulla fittan. Att pulla fittan utan klitorisstimulans är för många tom meningslöst men flr de flesta som att runka men helt utesluta ollonet om det går dvs...

Sj onanerar jag mest utanpå. Vill spara känslan av att bli helt uppfylld o det till the real thing. Om jag inte experimenterar med g-punkts eller cervix orgasmer dvs.
    Anonym (Förstånd) skrev 2022-10-29 17:12:34 följande:
    Det som gör det svårt att förstå är kanske detta... att män inte tänker på klitoris som kukens ollon utan tänker runka kuk som likställt med pulla fittan. Att pulla fittan utan klitorisstimulans är för många tom meningslöst men flr de flesta som att runka men helt utesluta ollonet om det går dvs...

Sj onanerar jag mest utanpå. Vill spara känslan av att bli helt uppfylld o det till the real thing. Om jag inte experimenterar med g-punkts eller cervix orgasmer dvs.
    Cervix orgasmer verkar spännande. Något nytt för mig sedan en tid tillbaks. Är detta något som är svårt att få till och är det något en man kan hjälpa till med eller måste tjejen rodda med det själv? Känsligt område så jag misstänker att det lika lätt kan skapa obehag som njutning? men effekten verkar häftig.
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Kom igen nu tjejer) skrev 2022-10-29 17:12:25 följande:
    Skall vi byta. Hade varit grymt att få ha en fitta ett dygn. Då hade man provat både de ena och det andra. Samma för dig skulle jag gissa.
    Jaa 
Svar på tråden Kvinnlig onani