Äldre mammor?
Hej, jag har fyllt 45. Någon mer över 40? BF 5/6 med barn nr 4. De andra är 21,18 och 11.
Hej, jag har fyllt 45. Någon mer över 40? BF 5/6 med barn nr 4. De andra är 21,18 och 11.
Blir 45 nu i november. Har barn födda 07 och 14. Troligtvis igångsättning imorgon så blir en född 22 också.
Jag var 44 när jag fick mitt barn.
Lycka till imorgon då Emmo!
Är 41 och i v. 5. Har två barn sedan innan födda -12 och -14, så det blir en liten sladdis. Känner mig som en nybörjare på det här med graviditet igen, haha!
Jag är 40 år och i vecka 5, har en dotter född 16 så känns som jag glömt bort allt... hoppas denna vill stanna och då blir BF 3/7..
Jag är 41 och väntar vårt 5e barn, är i vecka 18 nu och våra andra barn är födda 06,07,08,08.
Jag är 40 år och väntar vårt tredje barn?
Jag blir så andfådd! Kan inte minnas att deg var så med de andra barnen. Går upp för trappan och måste lägga mig och vila...
Hur mår ni?
Jag hade faktiskt en strålande bra graviditet denna gång , förutom lite högt blodtryck men inget jag besvärade av förren i slutet.
Sen var ju mitt inre termostat helt trasigt så ständigt svettig men....
Jobbade som personlig assistent natt till ca 1 v innan igångsättning v 37+0.
Grattis Emo77! Hur gick förlossningen? Mår den lill* bra? Hur känns det nu?
Jag hade faktiskt en strålande bra graviditet denna gång , förutom lite högt blodtryck men inget jag besvärade av förren i slutet.
Sen var ju mitt inre termostat helt trasigt så ständigt svettig men....
Jobbade som personlig assistent natt till ca 1 v innan igångsättning v 37+0.
Tack Förlossningen gick väl lite som tänkt.... snabbt 4.5 tim efter igångsättning så var han ute. Akutlarm då hans hjärtljud gick ner men han kom ut av sig själv och akutlarm på barn då navelsträngen 2 varv runt hals men barn kunde gå igen då han började skrika när de kom.
Lite gulsot på honom och mitt blodtryck gjorde att vi fick stanna kvar några nätter men nu mår vi hur bra som helst. Drygt 2 v är han nu och gått förbi sin födelsevikt med ca 200g.
Nyss fyllda 44. Vecka 7❤️
Två barn födda-06 och -09.
Nyss fyllda 44. Vecka 7❤️
Två barn födda-06 och -09.