• SanMaPi

Rosa/bruna flytningar några dagar innan BIM

Hej!
    ja nu kommer detta  med flytningar igen?men hade veeerkligen uppskattat om någon med erfarenhet av detta skulle kunna svara..
    I måndags efter samlag med min sambo fick jag en rosa flytning, någon timme senare kom lite blod på pappret när jag torkade mig och sen nästa gång rosa färg. Dagen efter fick jag lite bruna flytningar både tisdag och onsdag..torsdag tillbaka till rosa och även fredag. Det är jätte lite och det det avtar efter någon timme. I lördags hade jag ingenting förutom vita flytningar och likadant är det idag (söndag) jag har beräknad mens idag, men vill inte ta ett test ännu för tycker det är för tidigt?har varit gravid tidigare men fick tidigt missfall då?då fick jag bara en rosa flytning en gång. kan detta beror på graviditet eller något fel med min cykel? 

• Svar på tråden Rosa/bruna flytningar några dagar innan BIM
  • Emerald6

Jag fick en ljusrosa blödning 5 dagar efter ÄL ursäkta bilderna 😄) Vet inte vad det är, kanske en nidblödning eller mellanblödning. Idag fick jag värk i magen 4 dagar innan mensen. Brösten är ömma och jag är fruktansvärt trött hela tiden. Ska göra ett test snart. Kanske är det missfall igen som det var för dig men hoppas på en bebis så klart! 

Förra månaden fick jag både rosa och bruna flytningar, lite varje dag i ett par dagar, då var jag inte gravid. Då sa barnmorskan att kroppen hade försökt men hakat upp sig så så var det bara att börja om igen. 

När är det dags för test för dig?
Svar på tråden Rosa/bruna flytningar några dagar innan BIM