• 975312468

Är detta test positivt?

Har haft graviditets tecken ett tag. Jätte öma bröst och otroligt sug efter vissa grejer. Även känns mig känslomässigt rubbad. Och molande värk i magen några gånger. Berkänad mens är om 2 dagar och jag gjorde test idag. Men de gjorde mig ännu mer förvirrad så önskar jag hade väntat lite. Är jätte svagt otydliga. sträck. 
  • Svar på tråden Är detta test positivt?
  • 975312468

Ca en kvart efter de 5 min gått att man ska läsa av innan var de ett tydligt sträck. Någon som varit med om att negativt svar blivet positivt om de luggit för länge?

• 975312468

PUFF!!! 

Tog ett nytt test idag är ett svagt streck men tydligare. Någon som kan hjälpa mig tolka? 

• Anonym (…)
    975312468 skrev 2022-10-23 08:16:30 följande:

PUFF!!! 

Tog ett nytt test idag är ett svagt streck men tydligare. Någon som kan hjälpa mig tolka? 

vad är det att tolka? Du ser ju att det är positivt! Eller vadå? Grattis
  • MagganTop

Positivt! (Dock ska man inte avläsa efter 5 min eller vilken tid det nu står på gravtestet) köp ett digitalt om du är osäker

• Anonym (Qå)

Ja de är positiva.

• 975312468

#3 Tack för svar! Misstänkte de men efter förra otydliga för 2 dagara sen s0 visste jag inte vad jag skulle tro😅

#4 Nä vet men låg kvar och såg att de va tydligare. De Idag är avläst innan 5 min. 

Svar på tråden Är detta test positivt?