• Anonym (paNIK)

Hjälp tyda Samsung mobil - PANIK

Jag har just förstått att min tjej varit otrogen flera ggr. Innan jag pratar om det behöver jag ha bra koll på hur det har gått till.
    Nu har jag foton på samtalslistan i hennes telefon men jag är inte van med  Samsung.

Så till min fråga:
    Symbolerna i listan är fyra olika, det är enkelt att förstå pilar som visar om det är inkommande eller utgående samtal. Men en röd lur med en röd böjd pil över, är det ett nekat samtal eller ett missat samtal?
    Och en blå symbol som ser ut som skylten "förbud att parkera", är det ett nekat samtal eller ett missat samtal?

VÄLDIGT TACKSAM FÖR SSANB HJÄLP!

• Svar på tråden Hjälp tyda Samsung mobil - PANIK
  • brb92

Röd lur är ett missat samtal och den blå ikonen är ett avvisat samtal. 

• Anonym (paNIK)
    brb92 skrev 2022-10-19 23:38:40 följande:

Röd lur är ett missat samtal och den blå ikonen är ett avvisat samtal. 

TACK! <3
  • Anonym (Kim)

Ge fan i hennes telefon. Prata med henne istället. 

• Anonym (blue)

Den blåa symbolen är ett blockerat nummer, om den är liten med en telefonlur är det avisat.

• Anonym (naiv)
    Anonym (Kim) skrev 2022-10-20 08:32:51 följande:

Ge fan i hennes telefon. Prata med henne istället. 

Ja för folk som sneknullar säger ju alltid sanningen bara man frågar.... hur jävla naiv kan man bli egentligen?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (naiv) skrev 2022-10-20 13:41:57 följande:
    Ja för folk som sneknullar säger ju alltid sanningen bara man frågar.... hur jävla naiv kan man bli egentligen?

Inte ett dugg naiv men man snokar inte i någons telefon. Det är så lågt att det är lägre än Glocalnet. 

Tror du att TS tjej lägger sig platt och erkänner om han visst skärmdumpar. Inte en chans. Har säkert en massa bortförklaringar och ursäkter. Han vet. Han får agera utifrån det. Ett erkännande eller inte spelar ingen roll. 

• Anonym (?)

Som sagt tidigare - ge fan i varandras telefoner, konton, datorer, mail
    Lita på eller snacka med varandra istället.
    Låter som fjortisnivå ... men ni kanske är i den åldern?
    Man snokar fan inte!!!

• Anonym (naiv)
    Anonym (?) skrev 2022-10-20 21:52:49 följande:

Som sagt tidigare - ge fan i varandras telefoner, konton, datorer, mail
    Lita på eller snacka med varandra istället.
    Låter som fjortisnivå ... men ni kanske är i den åldern?
    Man snokar fan inte!!!

Ja det är verkligen naivt på fjortis nivå att tro att man kommer få sanningen bara genom att "snacka".

-Älskling, är det sant att du knullar någon annan?

-Vilken tur att du frågade för jag hade glömt nämna att jag knullat en kollega de senaste 6 månaderna... jag har bara haft så fullt upp med att knulla att jag helt glömde bort att nämna det. Men fråga bara vad du vill så ska jag berätta för dig med vi träffades, hur många ggr vi knullat och exakt vad jag tänkt och känt då.

Om man på allvar tror att ett samtal kommer utspela sig på det sättet så är man helt klart 14 mentalt.
  • Anonym (naiv)
    Anonym (Kim) skrev 2022-10-20 21:40:15 följande:

Inte ett dugg naiv men man snokar inte i någons telefon. Det är så lågt att det är lägre än Glocalnet. 

Tror du att TS tjej lägger sig platt och erkänner om han visst skärmdumpar. Inte en chans. Har säkert en massa bortförklaringar och ursäkter. Han vet. Han får agera utifrån det. Ett erkännande eller inte spelar ingen roll. 

Ja människor som har dolda agendor tycker ju alltid att snokande är det värsta som finns för hur ska de då kunna smussla i fred?

Det spelar ingen roll om TS erkänner eller ej, skärmdumparna är bevis för att han partner varit otrogen och ger TS en möjlighet att förstå vad det är som hänt och förhålla sig till det. Utan skärmdumpar så får han helt och hållet förlita sig på vad hon säger och vi vet nog alla hur bra det funkar Drömmer
Svar på tråden Hjälp tyda Samsung mobil - PANIK