• Anonym (Rakad kille 43)

Tjejer, hur föredrar ni att killar är där nere?

Är en kille på 43 år som är helt rakad både runt kuken och på bröstet. Är lyckligt lottad med en tjej som älskar att jag rakar mig men har förstått att det inte är alla tjejer som gillar helrakat så är nyfiken på hur fördelningen ser ut. Vad föredrar ni? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, hur föredrar ni att killar är där nere?
  • Anonym (Love)

Bryr mig öht inte vilken frisyr killen har.

• Anonym (Kritisk)

Bästa är när killen har punghår på huvudet. 

• Anonym (Ana)

Ansat om det är väldigt vildvuxet, men i övrigt spelar det ingen roll.

• Anonym (Kim)

Du glömde alternativet ansad. Ogillar rakat. Det skulle ta hus i H om han rakade bröstet. Blir lite sur om han trimmar ryamattan. Tur det växer till sig. 

• Anonym (Hårig till rakad?)

Saknar alternativet att jag får raka honom. Det är det bästa tycker jag att det är dags att raka och att han har släppt det 100% till mig att jag får sköta om hans hår och raka allt från topp till tå utom ögonbryn så att han blir helt ren och slät. 

• Anonym (tja)

ren och fräsch är alltid en bra början

• Anonym (MH)
    Anonym (Hårig till rakad?) skrev 2022-10-20 10:15:06 följande:

Saknar alternativet att jag får raka honom. Det är det bästa tycker jag att det är dags att raka och att han har släppt det 100% till mig att jag får sköta om hans hår och raka allt från topp till tå utom ögonbryn så att han blir helt ren och slät. 

Får han raka din fitta i gengäld?
  • Anonym (Hårig till rakad?)
    Anonym (MH) skrev 2022-10-20 11:43:53 följande:
    Får han raka din fitta i gengäld?
    Om han vill givetvis, men jag rakar den helst själv.
  • Anonym (Huamig)

Jag är ca tio år äldre än ts, till att börja med.

Har varit singel i över ett år, och har inte heller legat på den tiden. Var ihop med exet i nästan 15 år.

Jag känner lite att jag inte vågar igen,  jag är för rädd att mannen ska ha rakat kroppen!
    Jag älskar håriga bringor och vill definitvt inte ha ett hårlöst kön på en partner. Skulle jag hamna i säng med en man som är helt utan hår där nere... jag då tror jag helt ärligt att jag måste avbryta. Det är helt enkelt FÖR ful och osexigt.

• Anonym (Ansat)
    Anonym (Rakad kille 43) skrev 2022-10-19 15:32:46 följande:
    Tjejer, hur föredrar ni att killar är där nere?

Är en kille på 43 år som är helt rakad både runt kuken och på bröstet. Är lyckligt lottad med en tjej som älskar att jag rakar mig men har förstått att det inte är alla tjejer som gillar helrakat så är nyfiken på hur fördelningen ser ut. Vad föredrar ni? 

Definitivt trimmat runt kuk och pung, gärna rakat 
  • Anonym (Pappa 50år)

Blev opererad o tvungen till rakning.
    Gillade det och kan inte begripa att jag tidigare gått med min gula buske tidigare.

• Anonym (Huamig)
    Anonym (Pappa 50år) skrev 2022-10-23 03:04:37 följande:

Blev opererad o tvungen till rakning.
    Gillade det och kan inte begripa att jag tidigare gått med min gula buske tidigare.

Lever du med en kvinna?
    Om ja, vad tycker hon?
  • Blacknails86

Helrakat på karlar är inte attraktivt för mig....
    Jag gillar att karlar har hår på bröst och mage och då ser det ju INTE bra ut att raka bort runt könet.
    Men spretigt är inte heller trevligt då man ska suga, så lite ansning är inte fel.

Svar på tråden Tjejer, hur föredrar ni att killar är där nere?