• Anonym (Sprutet)

Tjejer, får ni fontänorgasm och i så fall hur ofta?

Det pratas en del om fontänorgasmer här inne, men hur vanligt är det egentligen? Så, du som är tjej, när du får en orgasm - hur ofta är det en fontänorgasm?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, får ni fontänorgasm och i så fall hur ofta?
  • Decemberskytt

Svarade sällan, men skulle kunna få det ofta. Jag tycker det blir så otroligt blött, så då ska det helst förberedas med skydd i sängen först. Män verkar väldigt fascinerade av att framkalla en sådan på kvinnan, ses kanske lite som ett mått på att de presterat bra? 

Jag föredrar clitoris orgasm, sprider för mig en djupare orgasm som känns i hela kroppen.

• Anonym (Trans)

Får det alltid många gånger av analt

• Anonym (Sprutet)

Intressanta svar, det verkar som om det är vanligare med kvinnor som får fontänorgasm än kvinnor som aldrig får det. Undrar om det stämmer överens med verkligheten?

• Anonym (Engelska)
    Decemberskytt skrev 2022-10-17 22:59:26 följande:

Svarade sällan, men skulle kunna få det ofta. Jag tycker det blir så otroligt blött, så då ska det helst förberedas med skydd i sängen först. Män verkar väldigt fascinerade av att framkalla en sådan på kvinnan, ses kanske lite som ett mått på att de presterat bra? 

Jag föredrar clitoris orgasm, sprider för mig en djupare orgasm som känns i hela kroppen.

Tror du rätt.
    Ett prestationsfråga om en killa kan giva sin tjej ?
    Jag man, gift i flera år. Min fru fick det första gång vet ett tillfälle med jättebra och häftig sex 
  • Anonym (Nyfiken)

Jag är man, gift sedan många år tillbaka.

Min fru har jag haft sex med i 30 år...
    Inte en enda gång har hon fått fontänorgasm - förrän nyligen då det plötsligt hände några gånger!!

Nyväckt sexuellt intresse hos henne då hon mer verkligen ger dig hän tror jag kan vara förklaringen.
    Kanske också är det snart dags för klimakteriet och det påverkar, en del kvinnor brukar ju få mer sug på sex innan "barnalstringsförmågan" försvinner.

Hur som helst, jag som man tycker det är så härligt och har njutit av att få vara med och uppleva nåt som jag faktiskt aldrig trodde skulle hända med henne. 
    Så kul och jag är så klart glad för hennes skull.

Svar på tråden Tjejer, får ni fontänorgasm och i så fall hur ofta?