Extrem trötthet och adhd?
Okej. Lång historia kort.
Min man och jag har varit gifta i 7år nu. Vi har två barn tillsammans. Var av den ena föddes med cystisk fibros och kräver medicinering flera ggr om dagen
min son och min man går inte ihop. Dom har samma korta stubin och ryker ihop(med ord aldrig fysiskt) ofta. Sonen kräver en lugn hand och pedagogisk uppfostran för att inte brusa upp.
Min man har för två år sedan fått en adhd diagnos och har även vart inlagd på psyk pga sjmordstankar under samma tidpunkt. Efter dom veckorna så har han fått adhd medicin,säger att han mår bättre och känner sig lugnare osv. MEN! Redan innan vi fick våra barn så kunde han sova extremt mycket. Alltså typ ett dygn utan att kliva upp. Det har gått i perioder och jag har accepterat det
Jag blir ju så klart extremt jävla irriterad och när han vaknar ur sina Dvalor så är han som vanligt. Förväntar sig att jag ska vara trevlig,vilja ligga och mysa som om inget hänt. Ber om ursäkt för det långa inlägget men snälla hjälp mig innan jag blir galen!!!!
(Jag har tänkt tanken att lämna honom,men hur i hela friden ska jag kunna låta honom ha barnen varannan vecka när jag inte vet om han tänker kliva upp eller inte?)