Han vill ha barn- inte jag
Jag har två barn på 8 och 4 år, är separerad från barnens pappa. Mitt yngsta barn har varit väldigt svår och extremt jobbig helt ärligt. Det är förmodligen en NPF-diagnos bakom detta och ska utredas. Hur som helst, jag är utmattad och vill inte ha fler barn. Jag är 110% säker på detta, vill inte ha fler barn pga jag har fullt upp med de två barn jag redan har.
Jag är snart 30 år. Träffat en man som också är 30 som har ett barn på 2 år. Han vill ha flera barn. Vi har träffats 2 månader och jag har sagt att jag inte vill ha fler barn, har berättat varför och att jag är utmattad men han tjatar och försöker pressa mig.
Hans 2åring har han dessutom bara varannan helg, pga han inte klarar av att ha barnet för sin ADHD och att han är "osäker"..Har ifrågasatt honom varför han bestämt vill ha ett till barn när han inte ens klarar av sitt första, får inget vettigt svar utan han blir bara irriterad och lämnar diskussionen.
Jag antar det är dags att avsluta relationen men det är svårt. Tips mottages tacksamt.