• Makilena

dejtingcoach nästa!

Någon som provat att gå till dejtingocach? 
    Jag lägger nu mitt relationsliv i Linnéa Molanders händer, hon som driver Happy Dating. Om det inte heller hjälper vet jag inte vad jag gör, så hoppas på detta. :o

• Svar på tråden dejtingcoach nästa!
  • Anonym (Guld)

det finns ju massa dejtcoacher här på forumet, rena Guldgruvan!

• Anonym (Yay!)

Då jag följt dina tankar i frågan vill jag bara skicka all pepp som går. Hoppas verkligen att du ska få hitta någon som du passar ihop med. Kanske blir ni fler som hänger på dejtingcoachspåret och kan följas åt här.

Skriv gärna hur det går om du vill, även om det finns saker man helst behåller för sig själv såklart! 

• Spigger86

Ta betalt kan hon allt. 19500 får ett coachingpaket. Hoppas du får valuta för pengarna.

• Makilena

Ja, hon är dyr. Men det är dyrare att hamna i depressioner och bli sjukskriven pga ännu fler destruktiva relationer. Så kan vara värt ett försök!

• Spigger86
    Makilena skrev 2022-10-11 12:07:53 följande:

Ja, hon är dyr. Men det är dyrare att hamna i depressioner och bli sjukskriven pga ännu fler destruktiva relationer. Så kan vara värt ett försök!

Då låter det som att du skulle behöva träffa psykolog också om du inte redan gör det. För om man hela tiden dras till destruktiva personer så ligger det någon undermedveten problematik bakom.
  • Makilena
    Spigger86 skrev 2022-10-11 12:46:01 följande:
    Då låter det som att du skulle behöva träffa psykolog också om du inte redan gör det. För om man hela tiden dras till destruktiva personer så ligger det någon undermedveten problematik bakom.
    Det har jag gjort, men jag är väl i glappet mellan destruktiva och trygga personer.... dras inte lika mycket till destruktiva personer men har svårt att hitta de där trygga. I övrigt funkar livet mycket bättre än på länge!
  • Anonym (Yay!)
    Makilena skrev 2022-10-11 13:01:44 följande:
    Det har jag gjort, men jag är väl i glappet mellan destruktiva och trygga personer.... dras inte lika mycket till destruktiva personer men har svårt att hitta de där trygga. I övrigt funkar livet mycket bättre än på länge!
    Bra att du är medveten tänker jag. Kul att livet funkar bättre än på länge också. Håller på dig, nu när du tagit tag i detta.
  • Anonym (Va)

Vad får du för tips, vad söker du, o vad är din bakgrund ?

• Makilena
    Anonym (Va) skrev 2022-10-11 16:56:09 följande:

Vad får du för tips, vad söker du, o vad är din bakgrund ?

Coachningen börjar om en dryg vecka först. Jag har en historia av att ha dragits till trasiga, nedvärderande och/eller undvikande män som jag känt stark attraktion till.  Det jag egentligen vill ha är en trygg, rolig relation med en mysig person som jag kan vara mig själv med.
  • Anonym (-)
    Makilena skrev 2022-10-11 20:05:43 följande:
    Coachningen börjar om en dryg vecka först. Jag har en historia av att ha dragits till trasiga, nedvärderande och/eller undvikande män som jag känt stark attraktion till.  Det jag egentligen vill ha är en trygg, rolig relation med en mysig person som jag kan vara mig själv med.
    Låter inte som om att det är en dejtingcoach du behöver utan snarare se över ditt urval av män.
  • Makilena
    Anonym (-) skrev 2022-10-11 22:48:25 följande:
    Låter inte som om att det är en dejtingcoach du behöver utan snarare se över ditt urval av män.
    Det är just det hon ska hjälpa mig med.
  • Anonym (M)

Intressant! Du får gärna rapportera hur det går.  Funkar det är det ju absolut värt pengarna.

• Anonym (Normalt)

Gällande dejting så går det bra med valfri bok i ämnet. Gärna en bok från 50-60-talet.

• Anonym (Va)

Jag hörde lite tips i hennes podd om just din situation. AlllMont sett handlar det om att sätta gränser mot säg den otillgängliga o gå vidare utan den. Att ta det lugnt med dejting. Att inte gå in snabbt i relation. Osv

var själv lite så med en tjej, sen läkte jag o gick vidare.

handlar ju såklart om vem man är o behöver jobba med dig själv. jag lärt mig ex att tånka/känna efter med både hjärna o hjärta o inte vara den ena 

Svar på tråden dejtingcoach nästa!