dejtingcoach nästa!
Någon som provat att gå till dejtingocach?
Jag lägger nu mitt relationsliv i Linnéa Molanders händer, hon som driver Happy Dating. Om det inte heller hjälper vet jag inte vad jag gör, så hoppas på detta. :o
Någon som provat att gå till dejtingocach?
Jag lägger nu mitt relationsliv i Linnéa Molanders händer, hon som driver Happy Dating. Om det inte heller hjälper vet jag inte vad jag gör, så hoppas på detta. :o
det finns ju massa dejtcoacher här på forumet, rena Guldgruvan!
Då jag följt dina tankar i frågan vill jag bara skicka all pepp som går. Hoppas verkligen att du ska få hitta någon som du passar ihop med. Kanske blir ni fler som hänger på dejtingcoachspåret och kan följas åt här.
Skriv gärna hur det går om du vill, även om det finns saker man helst behåller för sig själv såklart!
Ta betalt kan hon allt. 19500 får ett coachingpaket. Hoppas du får valuta för pengarna.
Ja, hon är dyr. Men det är dyrare att hamna i depressioner och bli sjukskriven pga ännu fler destruktiva relationer. Så kan vara värt ett försök!
Ja, hon är dyr. Men det är dyrare att hamna i depressioner och bli sjukskriven pga ännu fler destruktiva relationer. Så kan vara värt ett försök!
Vad får du för tips, vad söker du, o vad är din bakgrund ?
Vad får du för tips, vad söker du, o vad är din bakgrund ?
Intressant! Du får gärna rapportera hur det går. Funkar det är det ju absolut värt pengarna.
Gällande dejting så går det bra med valfri bok i ämnet. Gärna en bok från 50-60-talet.
Jag hörde lite tips i hennes podd om just din situation. AlllMont sett handlar det om att sätta gränser mot säg den otillgängliga o gå vidare utan den. Att ta det lugnt med dejting. Att inte gå in snabbt i relation. Osv
var själv lite så med en tjej, sen läkte jag o gick vidare.
handlar ju såklart om vem man är o behöver jobba med dig själv. jag lärt mig ex att tånka/känna efter med både hjärna o hjärta o inte vara den ena