Nils eller Theo
Vilket namn ska jag välja till min pojke?
Rösta gärna
Vilket namn ska jag välja till min pojke?
Rösta gärna
Tycker Nils är trevligare så röstade för det.
Nils är väldigt fint så jag röstar på det. Tycker inte om Theo.
Tack så jättemycket 😊
vore coolt
Nils känns mer solitt än Theo.
Theo känns som en 13-åring. Nils är 2022! Haha!
Hehe så olika det kan vara! Tycker definitiv Theo! Men jag är inte så förtjust äldre namn. Tycker Theo passar bra i alla åldrar! Och vill man har det ännu mer hållbart är det Theodore såklart.
nils för mig är Nisse och Nisse är 58 årig rörläggare 😘
hehe nej men smaken är som baken och ni ska ta det namnet ni gillar oavsett vad andra tycker!
vi har tre pojkar och alla har åsikter om namnen. ett av namnen är enligt familjeliv white trash, ett annat anser vissa vara nymodernt fastän det daterar bak till 400 e.kr men jag älskar dem och skiter högaktningsfullt vad andra tycker 😆
Tack så jättemycket 😊
Kan bara hålla med Anonym (Theo) att du ska välja det namn du gillar bäst oavsett va vi eller andra tycker.
Lycka till!
Hehe så olika det kan vara! Tycker definitiv Theo! Men jag är inte så förtjust äldre namn. Tycker Theo passar bra i alla åldrar! Och vill man har det ännu mer hållbart är det Theodore såklart.
nils för mig är Nisse och Nisse är 58 årig rörläggare 😘
hehe nej men smaken är som baken och ni ska ta det namnet ni gillar oavsett vad andra tycker!
vi har tre pojkar och alla har åsikter om namnen. ett av namnen är enligt familjeliv white trash, ett annat anser vissa vara nymodernt fastän det daterar bak till 400 e.kr men jag älskar dem och skiter högaktningsfullt vad andra tycker 😆
Bra namn bägge två. Jag röstade på Theo bara för att jag föredrar tvåstaviga namn före enstaviga. Men om ni inte bryr er om att Nils kommer att kallas Nisse så...
Nils helt klart! Det står på min lista och är förmodligen vad dottern hade fått heta om hon varit en pojke. Nils är bra, trevligt, enkelt och rakt. Men man måste gilla smeknamnet "Nisse".
Theo är barnsligt gulligt och ett smeknamn.
Nils!!
theo och matteo är så uttjatade nu.
Theo är inte ett "riktigt" namn, det är en förkortning. Hade valen stått mellan Theodore och Nils så hade Theodore fått min röst. Nu blev det Nils.
Theo är inte ett "riktigt" namn, det är en förkortning. Hade valen stått mellan Theodore och Nils så hade Theodore fått min röst. Nu blev det Nils.
Nils, utan tvekan.
En av mina söner har ett liknande namn och har aldrig haft ett smeknamn såvitt jag vet. Ett enstavigt, äldre, namn alltså.
Min andra son har också ett gammalt namn, fast trestavigt. Han har haft samma smeknamn sedan han började skolan. Fast i familjen heter han sitt dopnamn.
Nils helt klart! Det står på min lista och är förmodligen vad dottern hade fått heta om hon varit en pojke. Nils är bra, trevligt, enkelt och rakt. Men man måste gilla smeknamnet "Nisse".
Theo är barnsligt gulligt och ett smeknamn.