Öm i brösten!
Jag slutade med p piller i somras o har inte haft mens sedan dess men vi försöker bli gravida. Sedan drygt en vecka tillbaka har jag haft sjukt ont i mitt ena bröst, jag har svårt att sätta ord vart exakt det sitter men det är prwcis när bröstet börjar under armhålan. det Märks mest när jag duschar o tvålar in mig, det för extremt ont o går knappt röra. Jag blev orolig att jag blivit sjuk men kunde inte känna några knölar eller liknande, har även börjat träna så Tänlte det kunde va en sträckning eller liknande. Smärtan har suttit i o när jag tex legat på sidan o vaknat har jag vart otrolig öm. Igår kom denna smärta till andra bröstet. dock inte på sidan utan jag är liksom öm i hela brösten om jag tycker o masserar. Jag har i övrigt ganska små bröst o kan utan problem gå utan behå. Både jag o min sambo tycker att jag fått större bröst, inte jätte men något. De Kånns även extremt tunga, om jag tex hoppas Kånns det som jag har gigantiska bröst o de gör ont.
npgot som vet något om detta? Bör jag kolla upp det? Kan man få det vid tex mens eller ägglossning? O kan det sitta i i över en vecka?