Åldersskillnad. Vem gör mest Fel?
Vi kan säga att hon är minst 22 år. Det råder delade meningar om man är vuxen då, så jag skriver tjej/kvinna för att vara på säkra sidan.
Vi kan säga att hon är minst 22 år. Det råder delade meningar om man är vuxen då, så jag skriver tjej/kvinna för att vara på säkra sidan.
Men du skriver ju inte hur gammal killen/mannen/gubben/liket är .
Det är aldrig fel att stöta på någon annan vuxen så länge man respekterar om mottagarens reaktion!
På krogen eller på en dejtingsajt gör ingen av dem fel. På jobbet gör båda fel.
Du utgår från att det är fel med åldersskillnad, varför gör du det?
Tjenare draken, håller du på igen? Hur gammal var det nu du var, 50+ nånting va? Så vi vet vad vi ska utgå från för åldersskillnad.
Tjenare draken, håller du på igen? Hur gammal var det nu du var, 50+ nånting va? Så vi vet vad vi ska utgå från för åldersskillnad.
har draken fått vittring på ny 22åring?
Men du skriver ju inte hur gammal killen/mannen/gubben/liket är .
har draken fått vittring på ny 22åring?
Varför utgå ifrån att någon gör fel?
Beror på situationen. Det är skillnad på om Greger, 58 stöter på Sara, 25 på nätet eller om han gör det IRL.
Känner Lennart intresse av Sara är det hon som få ta eventuellt initiativ, inte han.
Beror på situationen. Det är skillnad på om Greger, 58 stöter på Sara, 25 på nätet eller om han gör det IRL.
Känner Lennart intresse av Sara är det hon som få ta eventuellt initiativ, inte han.