• Anonym (Nervös)

Positivt ÄL-test dagen innan BIM?

Jag gjorde det man inte ska antar jag.. Tog ett ÄL-test dagen innan BIM (se bild) sådär positivt har det inte ens varit då jag tagit dessa runt ÄL.

Kan det vara ett tecken på graviditet? 
    Om det är det kan jag då nu få positivt idag redan på graviditets test? 

• Svar på tråden Positivt ÄL-test dagen innan BIM?
  • Anonym (Nervös)

Vad säger ni? Jag är så nervös nu. 

Är det onödigt att göra ett testa tidigt idag? (Dvs inte morgon urin) dagen innan BIM alltså. 

• Anonym (Olika)

Det trista svaret är att äl-test kan visa positivt före mensen också. Hände mig. Så bara gravtest kan ge tydligt svar. Om det gått 13-14 dagar efter äl kan du ta ett gravtest. Gravid kan du ju absolut vara!

• Anonym (Nervös)
    Anonym (Olika) skrev 2022-09-30 13:38:07 följande:

Det trista svaret är att äl-test kan visa positivt före mensen också. Hände mig. Så bara gravtest kan ge tydligt svar. Om det gått 13-14 dagar efter äl kan du ta ett gravtest. Gravid kan du ju absolut vara!

Jag köpte 2 gravid test (tar ett idag och ett imorgon)

Just nu är det 2 timmar och 20 min sen jag kissade senast  försäker hålla mig så länge som möjlig nu när se inte är morgon urin men snart kan jag inte hålla mig mer.
  • Anonym (do it!)

Ta ett test! Jag fick också "glad gubbe" på ett ÄL-test dagen före BIM när jag var gravid. 

• Anonym (Nervös)

Tror ni jag har hållt mig tillräckligt länge? 2 timmar och 30 min nu :D

• Anonym (Nervös)

Jag skakar ! :D 

Fick JÄTTW svagt test på rfsu så det var bra att jag köpte digitalt också.
  • Anonym (do it!)

Jihaa! GRATTIS!!  Gravid   Skål

Vilken fredag!

• Anonym (Nervös)

Tack!! :D 

• Anonym (Olika)

Jamen grattis då! Glad

• Anonym (Nervös)

Tack så mycket! 😃

Jag har nyst för fullt i ca 1 dygn, hade samma symtom sist jag var gravid runt bim så därför började jag misstänka lite 😅

Svar på tråden Positivt ÄL-test dagen innan BIM?