Plussa sent?
Nån som plussat sent här? (Alltså så det var negativt en dag och sen blev positivt nästa, inte att man bara testade sent)?
Hur sent plussade ni? Behöver lite hopp! Är på ÄL+12...
Nån som plussat sent här? (Alltså så det var negativt en dag och sen blev positivt nästa, inte att man bara testade sent)?
Hur sent plussade ni? Behöver lite hopp! Är på ÄL+12...
Men ÄL+12 är inte sent. Avvakta till BIM och testa istället. Klart det fortfarande finns hopp och att du är gravid, men måla inte fan på väggen ännu :) När har du BIM?
Jag vet det är drygt att vänta och att det känns som att alla plussar super tidigt hela tiden, även jag känner så just nu. Jag är på ÄL+4 och tiden går SÅ sakta
Alltså det är det som är så skumt. Bim är idag enligt min app, men den är fel - jag fick helt ändrad menscykel efter att ha varit gravid så den gick från stabil på 27-28 dagar till stabil på 30-31 dagar. Så jag räknar BIM om 2 dagar.
Känner väl inget särskilt , men har inte haft nån PMS denna månad som jag alltid har (där jag är markant låg och olustig och lättgråten en vecka innan mens - inget alls sånt denna gång).
Jag plussade på ÄL+11 senast jag var gravid, är väl det jag jämför med :).
Jag undrar samma sak. Äl+13 idag, rätt hög temp men supernegativa test. Känns som att hoppet är helt ute. Oklart när jag ska ha mens så har inget att förhålla mig till egentligen?
Jag undrar samma sak. Äl+13 idag, rätt hög temp men supernegativa test. Känns som att hoppet är helt ute. Oklart när jag ska ha mens så har inget att förhålla mig till egentligen?
Hoppet är ute först när mensen kommer. Långt ifrån alla får plus 12-13 dagar efter äl. Har man dessutom räknat en dag fel så kan det vara bara 11-12 dagar.