• Anonym (Hur gör du?)

Du man som får frågan..

Du får frågan från ett par om du vill följa med på rummet och ha en trekant, tackar du ja?

Ett par tar kontakt med dig och säger att de tycker du verkar trevlig och frågar om du vill följa med på rummet för sex. Att du ska knulla tjejen och att mannen också kan delta, eller titta på. Paret vill även fota eller filma vissa delar för eget bruk, ansiktet ska inte komma med. 

Hur.gör du? Ställer du upp?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du man som får frågan..
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag har inte legat på 15 år så jag skulle vara värdelös. Jag brukade ha fullt upp med EN person när jag hade sex tidigare.

• Anonym (cuckold är psykisk misshandel/relationsvåld)

Då cuckold är psykisk misshandel och en form av relationsvåld så vill jag inte vara delaktig i det.

• Tukt

Utöver att konventionell penetrationssex är sjukt tråkigt, är jag beredd hålla med "Anonym" ovan. Vad är det man ger sig in i, när man kliver in mellan två parter i en relation?
    Viss skillnad om det finns en medvetenhet, typ i swingerssamanhang, men på det där spontana sättet, finns det rätt mycket issues.

• Anonym (nope)

Jag hade tackat nej. Tänk om det är lurendrejeri och de tänker binda fast mig och råna mig eller liknande. Nej, man följer inte med okända människor, hur spännande det än skulle vara med sex. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (nope) skrev 2022-09-24 08:35:22 följande:

Jag hade tackat nej. Tänk om det är lurendrejeri och de tänker binda fast mig och råna mig eller liknande. Nej, man följer inte med okända människor, hur spännande det än skulle vara med sex. 

Ja, män har lurats av unga tjejer på nätet. Finns exempel på detta, då de väl är i hans lägenhet, eller hennes, så signalerar hon till sina manliga kumpaner utanför och dom dyker upp och ger honom en omgång han sent ska glömma. Han hade hoppats på en annan sorts omgång han sent ska glömma.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hur gör du?) skrev 2022-09-24 05:09:40 följande:
    Du man som får frågan..

Du får frågan från ett par om du vill följa med på rummet och ha en trekant, tackar du ja?

Ett par tar kontakt med dig och säger att de tycker du verkar trevlig och frågar om du vill följa med på rummet för sex. Att du ska knulla tjejen och att mannen också kan delta, eller titta på. Paret vill även fota eller filma vissa delar för eget bruk, ansiktet ska inte komma med. 

Hur.gör du? Ställer du upp?

Jag skulle bli smickrad och nyfiken och absolut överväga det. Om jag sedan verkligen skulle tacka ja... Inte säkert men var stämningen rätt så jo det skulle jag nog...

MEN, nu är jag gift och därför tackar jag nej. Tyvärr...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-09-24 08:42:00 följande:
    Jag skulle bli smickrad och nyfiken och absolut överväga det. Om jag sedan verkligen skulle tacka ja... Inte säkert men var stämningen rätt så jo det skulle jag nog...

MEN, nu är jag gift och därför tackar jag nej. Tyvärr...
    Vet du vad kvinnor tycker om män som känner sig smickrade av kvinnors intresse?
  • Tecum

Hade tackat nej även om jag varit singel. Det kan lika gärna vara något skumt, rån, utpressning, spridning av sexbilder på nätet. 
    Dessutom har jag aldrig gillat grupparbete...

• Anonym (ungdomens skönhet)
    Anonym (Sandy7) skrev 2022-09-24 15:27:13 följande:

En gång för alla LÅT ALDRIG NÅGON FILMA DIG ELLER TA BILDER PÅ DIG I SEXUELLA SITUATIONER, visst man gör som man vill och är så man så dum att man går med på det så får man skylla sig själv. Bilder och video kan användas för att utpressa dig eller läggas upp på porrsidor och är det något man vill? Tänk 10 år fram och den videon ligger kvar. 

många skådisar visar sig näck på film, och det kan man se många, många år senare, säkert kul att visa bekanta på ålderns höst, "kolla vilka bröst jag hade då"
Svar på tråden Du man som får frågan..