exx
Min sambo gjorde slut med mig för några år sen.
Jag sa upp kontakten då han ville fortsätta som vänner.
Han fortsatte ringa och ville hitta på saker men jag sa nej, jag träffar inte dig som ett tidsfördriv utan isåfall med intentionen att det skulle bli vi.
Det slutade med sårade känslor från min sida eftersom jag insåg att det inte var det från hans. Ja sa upp kontakten men han fortsatte ligga på och ville ses
Nu efter allt ringer han och säger att jag är kärleken i hans liv och ångrar sig bittert och vill det ska bli vi.
Saken är den att han har säkert träffat andra och samtidigt fått mig att tro en massa saker och velat hit och dit
Skulle ni ens ge honom chansen?om det nu är så som han säger. Jag har hela tiden trott honom men jag kan inte förstå hur man kan ragga runt och träffa andra för att sedan ringa och gråta till mig.
Vad handlar det om? Är det inte ganska äckligt om jag skulle ta tillbaka honom?
Enda chansen han har hos mig som jag ser det är att vara totalt ärlig med vad han gjort under tiden eftersom han fått mig att få förhoppningar annars är det i princip kört. Han menar på att det är bara att börja från början glömma allt men jag fungerar så att jag villl ha alla korten på bordet annars kan jag inte lita på honom igen. spelar ingen roll att det var slut eftersom han pratat till mig på ett sätt men hållt på med annat. Lika bra att gå vidare till nått bättre? Det är inte så att det var slut och tyst ses aldrig mer..Han gav mig förhoppningar under tiden. Ett riktigt svin kanske?