• Anonym (Trådskapare)

Blev kåt av att hon var otrogen.

Min sambo var otrogen och när detta kom fram blev jag arg och ledsen. Jag ville höra detaljerna för jag trodde att det skulle hjälpa mig att släppa det och inte undra mera.  
    De hade inte haft sex med gjort annat. Jag kände hur jag blev hårdare och hårdare och ville knulla henne hårt. Jag blev kåt av att hon blivit kåt och även han. 
    Jag fortsatte fråga ut henne det kommande dagarna och det slutade med att vi hade mer sex än någonsin månaderna efter hårt och jag var mer dominant än innan. Kanske straff sex? Förstår inte riktigt. 

Någon mer som upplevt samma sak som vill dela med er? 

• Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.
  • Anonym (TänkPositivt)

En möjlig inkörsport till nya fantasier, Cuckold- eller swinger-sex.
    Låt det bli en öppning för nya möjligheter, äventyr och njutningar. 

• Anonym (Paul)
    Anonym (Trådskapare) skrev 2022-09-15 12:30:31 följande:
    Blev kåt av att hon var otrogen.

Min sambo var otrogen och när detta kom fram blev jag arg och ledsen. Jag ville höra detaljerna för jag trodde att det skulle hjälpa mig att släppa det och inte undra mera.  
    De hade inte haft sex med gjort annat. Jag kände hur jag blev hårdare och hårdare och ville knulla henne hårt. Jag blev kåt av att hon blivit kåt och även han. 
    Jag fortsatte fråga ut henne det kommande dagarna och det slutade med att vi hade mer sex än någonsin månaderna efter hårt och jag var mer dominant än innan. Kanske straff sex? Förstår inte riktigt. 

Någon mer som upplevt samma sak som vill dela med er? 

Män tänder på slampiga kvinnor.
    Slampa = Promiskuös eller njutningslysten kvinna.
  • Anonym (Juryå)

Kallas skip action på engelska. Betyder att man gör något annat än det man borde göra när man konfronteras med en hotfull situation och inte vet om man skall kämpa eller fly. Som när två lejon skall slåss på savannen och den ene börjar putsa sin päls.

Du har temporärt undgått stress genom att ha extra hård sex, men det löser inte den hotfulla situationen. Snarare tvärtom. 

• Anonym (Catten)

Inte speciellt ovanligt. Du tände på allt i en kombination.  Det förbjudna (även om det inte var du) förnedringen av dig, , att hon blev kåt, att han blev kåt, att någon annan varit där osv. 
    Min kk blir svartsjuk/upphetsad/arg/nyfiken och lite till i en enda röra. Vill höra detaljer. Bitterljuvt för honom och han blir stenhård. 

• Anonym (Catten)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 13:19:05 följande:

Inte speciellt ovanligt. Du tände på allt i en kombination.  Det förbjudna (även om det inte var du) förnedringen av dig, , att hon blev kåt, att han blev kåt, att någon annan varit där osv. 
    Min kk blir svartsjuk/upphetsad/arg/nyfiken och lite till i en enda röra. Vill höra detaljer. Bitterljuvt för honom och han blir stenhård. 

Hoppas en man som vet mer och upplever samma svarar dig så kanske du får en bättre förklaring än jag lyckades med. 
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 13:21:56 följande:
    Hoppas en man som vet mer och upplever samma svarar dig så kanske du får en bättre förklaring än jag lyckades med. 
    Du verkar ha vassa klor Catten Cool
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-09-15 13:43:03 följande:
    Du verkar ha vassa klor Catten Cool
    Miau....jag som är så snäll Flört
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 13:45:21 följande:
    Miau....jag som är så snäll Flört
    Haha njaa....jag får associationer till Cat Woman eller nåt Tungan ute
  • Anonym (Försvarsmekanism)

Att erotisera en situation är ett sätt att försöka skydda sig mot att må dåligt. En försvarsmekanism. Händer ibland under våldtäkt att offret går igång på situationen vilket hjälper för stunden men kan orsaka enorm ångest efteråt och enda sättet att fly det är att fortsätta erotisera det.

Så inte så hälsosamt nej. Men familjeliv så startas flera trådar i veckan om liknande ämne av en drös olika män så du är i gott (eller egentligen dåligt) sällskap. Cucks älskar dessutom att försvara sitt cuckande så räkna med att mitt inlägg anmäls och ogillas :)   

• Tukt

Och så finns de de som envist hävdar att sex och psykologi inte hör i hop...

Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.