• Svar på tråden Kvinnor kollar ni på reality serier?
  • Anotherone

Oftast inte. 
    Första säsongen av Love is blind såg jag eftersom det var något nytt som byggde på att man överhuvudtaget inte såg varandra och inte kunde döma varandra efter utseende på det sättet.
    Men Housewifes, Bachelor, Paradise hotel och allt vad de heter, sånt lockar inte alls. 

• Igelkotten97
    Anotherone skrev 2022-09-06 11:20:57 följande:

Oftast inte. 
    Första säsongen av Love is blind såg jag eftersom det var något nytt som byggde på att man överhuvudtaget inte såg varandra och inte kunde döma varandra efter utseende på det sättet.
    Men Housewifes, Bachelor, Paradise hotel och allt vad de heter, sånt lockar inte alls. 

Det måste vara en del som följer dessa serier kanske är det mest utomlands tittarna finns? 
  • Anotherone
    Igelkotten97 skrev 2022-09-06 11:27:00 följande:
    Det måste vara en del som följer dessa serier kanske är det mest utomlands tittarna finns? 
    Ja eller bland de yngre? I alla fall av sånt som produceras i Sverige? Det räcker med att gå in på svtplay så finns ju hur många olika som helst av såna här dejtingserier och sånt. 
  • MammAmma

Nej, gud så ointressant! Real housewives, Paradise hotel, the Kardashians och alla andra liknande reality serier; Trash TV kallar jag det och jag är övertygad om att de har en fördummande effekt på hjärnan. 

• Anotherone
    MammAmma skrev 2022-09-06 11:58:35 följande:

Nej, gud så ointressant! Real housewives, Paradise hotel, the Kardashians och alla andra liknande reality serier; Trash TV kallar jag det och jag är övertygad om att de har en fördummande effekt på hjärnan. 

Håller med. Det är inga sunda förebilder som visas där kan jag tycka. 
  • Igelkotten97
    MammAmma skrev 2022-09-06 11:58:35 följande:
    Kvinnor kollar ni på reality serier?

Tror du 30+ kvinnor kollar? 
  • MammAmma
    Igelkotten97 skrev 2022-09-06 13:01:58 följande:
    Tror du 30+ kvinnor kollar? 
    Jadå, det tror jag. 
  • Igelkotten97
    MammAmma skrev 2022-09-06 13:41:51 följande:
    Jadå, det tror jag. 
    Vad är det som är kul?  Intriger och drama? 
  • IceKitten

Japp det gör jag, Real housewife of (någon stad) är de enda serierna jag följer konsekvent. Jag är även högutbildad med ca 5,5 års högskoleårs utbildning och flera på G. :)

Svar på tråden Kvinnor kollar ni på reality serier?