• Anonym (Förvirrad gosse)

Är det otrohet att fantisera om svärmor?

Hejsan jag undrar vad ni har för tankar om när blir så grymt upphetsad av svärmor. Hon är så otroligt vacker och riktigt jävla het. Så jag får så väldigt svårt att kommunicera med henne. När tankarna flyger runt och kring. Och inte dröjer det länge innan jag börjar fantiserar om henne när jag tar på mig själv. Känner mig så dum när jag är så djupt förälskad och kär i hennes dotter. Men tanken av att slicka svärmor i bastun eller att ta henne upp efter köksbänken så gör mig så jävla kåt.

• Svar på tråden Är det otrohet att fantisera om svärmor?
  • Anonym (AB)

Nej, det är inte otrohet. På samma sätt är man inte kriminell om man fantiserar om att råna en bank. 

• Anonym (Mman)

Nej men fantiserar du om grannen så är det otrohet 

• Anonym (norrmannen)

Jag har knullat min brors svärmor. Jag vet också av en kvinna som har knullat sin ex-svärson.  Så sånt händer nog.

• Anonym (Olämpligt)

Kanske inte otrohet men däremot rätt olämpligt 

• Anonym (HannInteTräna)

Inte alls!
    Fantisera på så länge du i låter de vara just fantasier

• Anonym (A)
    Anonym (Olämpligt) skrev 2022-09-02 14:18:31 följande:
    Kanske inte otrohet men däremot rätt olämpligt 
    +1
  • Anonym (Helvete vad stört)

Jag tycker sådant är så jäkla stört. Finns en miljard kvinnor att fantisera om, varför välja just då den kvinnan som skulle såra din fru förmodligen allra mest?

Kom nu inte och säg att det bara är fantasier heller, för det finns människor som faktiskt gör allvar av sånt här och när det kommer fram sabbar det mycket mer än "bara" den aktuella par-relationen.

Jag tror att går en man och sexfantiserar om någon, runkar åt en kvinna flera gånger och någon gång får chansen i verkligheten så är risken väldigt mycket högre. Håll dig till att runka åt riskfria människor istället. Finns väl nån amerikansk porrstjärna eller så du kan crusha på istället??

• Anonym (W)
    Anonym (Förvirrad gosse) skrev 2022-09-02 13:34:32 följande:

Hejsan jag undrar vad ni har för tankar om när blir så grymt upphetsad av svärmor. Hon är så otroligt vacker och riktigt jävla het. Så jag får så väldigt svårt att kommunicera med henne. När tankarna flyger runt och kring. Och inte dröjer det länge innan jag börjar fantiserar om henne när jag tar på mig själv. Känner mig så dum när jag är så djupt förälskad och kär i hennes dotter. Men tanken av att slicka svärmor i bastun eller att ta henne upp efter köksbänken så gör mig så jävla kåt.

Det är inte otrohet. Sådant som kan hända den bäste
  • Anonym (BengHa)

Att fantisera om andra kvinnor/tjejer är naturligt, och ?svärmor? är ju både tabu och spännande om hon är en riktig MILF.
    Fantasier inte helt oproblematiskt om du träffar och umgås med personen regelbundet. För flera år sedan, På ett bröllop (inte mitt eget) dansade jag med min långvariga flickväns mamma och hon är en riktig MILF. Vid detta tillfället var hon dessutom uppklädd och riktgt fin. Dansen var intim och jag kände hur hon (som JAG uppfattade det) gned sig mot mig och självklart så reste sig kuken som ett spett. Vi fortsatte dansa och det blev bara värre och värre. Till slut tog hon mig i handen och ledde mig in på toaletten, där hon först snabbt och osensuellt sög av mig sittande och sedan reste hon på sig och lutade sig mot väggen så jag kunde ta henne bakifrån. Det var inte många juck innan jag exploderade i henne. Utan ett ord drog hon sedan bara ner klänningen och gick ut. Ingen av oss var särskilt fulla.
    Vi pratade aldrig om det, men jag tänker ofta på det.

• Anonym (sådär)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-09-02 13:58:03 följande:

Jag har knullat min brors svärmor. Jag vet också av en kvinna som har knullat sin ex-svärson.  Så sånt händer nog.

Ja,  saker händer men det händer inte av sig självt och absolut inte vem som helst, såna saker händer folk som VILL att det ska hända och som medvetet väljer det.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Förvirrad gosse) skrev 2022-09-02 13:34:32 följande:

Nej, att fantisera är inte otrohet, det är först när du agerar på det som det kallas otrohet.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (BengHa) skrev 2022-09-06 11:08:45 följande:

Att fantisera om andra kvinnor/tjejer är naturligt, och ?svärmor? är ju både tabu och spännande om hon är en riktig MILF.
    Fantasier inte helt oproblematiskt om du träffar och umgås med personen regelbundet. För flera år sedan, På ett bröllop (inte mitt eget) dansade jag med min långvariga flickväns mamma och hon är en riktig MILF. Vid detta tillfället var hon dessutom uppklädd och riktgt fin. Dansen var intim och jag kände hur hon (som JAG uppfattade det) gned sig mot mig och självklart så reste sig kuken som ett spett. Vi fortsatte dansa och det blev bara värre och värre. Till slut tog hon mig i handen och ledde mig in på toaletten, där hon först snabbt och osensuellt sög av mig sittande och sedan reste hon på sig och lutade sig mot väggen så jag kunde ta henne bakifrån. Det var inte många juck innan jag exploderade i henne. Utan ett ord drog hon sedan bara ner klänningen och gick ut. Ingen av oss var särskilt fulla.
    Vi pratade aldrig om det, men jag tänker ofta på det.

Fan vad härligt det låter, blir kåt och hård av att läsa detta.  Jag har varit med om liknande själv, Gud vad skönt med sådana kvinnor,  
Svar på tråden Är det otrohet att fantisera om svärmor?