Anonym (BengHa) skrev 2022-09-06 11:08:45 följande:
Att fantisera om andra kvinnor/tjejer är naturligt, och ?svärmor? är ju både tabu och spännande om hon är en riktig MILF.
Fantasier inte helt oproblematiskt om du träffar och umgås med personen regelbundet. För flera år sedan, På ett bröllop (inte mitt eget) dansade jag med min långvariga flickväns mamma och hon är en riktig MILF. Vid detta tillfället var hon dessutom uppklädd och riktgt fin. Dansen var intim och jag kände hur hon (som JAG uppfattade det) gned sig mot mig och självklart så reste sig kuken som ett spett. Vi fortsatte dansa och det blev bara värre och värre. Till slut tog hon mig i handen och ledde mig in på toaletten, där hon först snabbt och osensuellt sög av mig sittande och sedan reste hon på sig och lutade sig mot väggen så jag kunde ta henne bakifrån. Det var inte många juck innan jag exploderade i henne. Utan ett ord drog hon sedan bara ner klänningen och gick ut. Ingen av oss var särskilt fulla.
Vi pratade aldrig om det, men jag tänker ofta på det.
Fan vad härligt det låter, blir kåt och hård av att läsa detta. Jag har varit med om liknande själv, Gud vad skönt med sådana kvinnor,