• Levinuet85

Mina bonusbarn antastade sig på min dotter

Som rubriken säger så har detta gjort att jag har jätte svårt tycka om mina två bonusbarn. har jättesvårt att ta dom till mig. jag vill helst inte umgås med dom och förutom det dom har gjort så har dom ingen respekt för något eller någon. 

Jag och min sambo har vars två barn och vi bor tillsamman. när detta hände så hade vi både mina och hans barn på samma vecka. Men efter denna händelse som var vid två tillfällen så har vi dom inte tillsammans längre. Hans barn är 7 och 9 och detta hände förra hösten. 

hur går man vidare? för detta tär på vårt förhållande och jag älskar honom väldigt mycket.

• Svar på tråden Mina bonusbarn antastade sig på min dotter
  • Anonym

Ni kan inte bo ihop
    Din dotter måste ha ett hem där hon inte riskerar att träffa dom som antastat henne

• Anonym (Hur/vad)

Antastade de sig själva eller varandra framför din dotter eller antastade de henne?

vad gjorde de?
    var det båda två eller en av dem?

svårt att ge råd när trådstarten är så otydlig.

var det nåt grovt så blir det ju svårt att bo ihop och jag hoppas din dotter fått hjälp att prata om det som hänt. Är det att de har daskat henne i rumpan så känns det väl som att pappan behöver sätta sig ner och ha ett snack med dem. 
    Var kommer beteendet ifrån? Behöver nåt av barnen stöd, psykolog?
    att som 6-åring antasta ett annat barn låter ju väldigt oroväckande. hoppas barnet får stöd och hjälp. vilken Hjälp har barnet fått sedan incidenten förra året?

• Anonym (4)
    Anonym (Hur/vad) skrev 2022-08-30 23:33:11 följande:

Antastade de sig själva eller varandra framför din dotter eller antastade de henne?

vad gjorde de?
    var det båda två eller en av dem?

svårt att ge råd när trådstarten är så otydlig.

var det nåt grovt så blir det ju svårt att bo ihop och jag hoppas din dotter fått hjälp att prata om det som hänt. Är det att de har daskat henne i rumpan så känns det väl som att pappan behöver sätta sig ner och ha ett snack med dem. 
    Var kommer beteendet ifrån? Behöver nåt av barnen stöd, psykolog?
    att som 6-åring antasta ett annat barn låter ju väldigt oroväckande. hoppas barnet får stöd och hjälp. vilken Hjälp har barnet fått sedan incidenten förra året?

Ja, det kan man sannerligen undra. "Antastade sig på"? Vad avses?
  • Drottningen1970

Vad menar du med antastar? 
    Det var inte naturliga och nyfikna lekar och utforskanden i samförstånd som skedde?

man behöver veta mer om situationen för att uttala sig.

Svar på tråden Mina bonusbarn antastade sig på min dotter