Vem ser ut att ha skönast?
Vem av mannen eller kvinnan ser ut att ha det skönast om du kollar på penetrerande sex - kuk i fitta - i klartext! Det finns ju inte något rätt eller fel i detta men vad tror du?
Vem av mannen eller kvinnan ser ut att ha det skönast om du kollar på penetrerande sex - kuk i fitta - i klartext! Det finns ju inte något rätt eller fel i detta men vad tror du?
Den som ser ut att ha skönast, så klart. Det där är ju så himla olika från film till film så det är en omöjlig fråga att svara på.
MEN! Filmerna är ju oftast gjorda så att det ska se ut som att det är kvinnan som njuter mest.
Varför är det en omöjlighet att båda kan ha ungefär lika skönt båda två?
Varför är det en omöjlighet att båda kan ha ungefär lika skönt båda två?
Kvinnor oftast. Dom stönar rätt så mycket, och det ser ut som att dom njuter. Varit med om samma irl. Men män tror att kvinnor ska låta som dom gör i porrfilmer.
Män måste lära sig att skilja på porr och verkligheten.
Kvinnor tycker att inte allt här i livet handlar om sex.
Hur är en Familjeliv-orgasm?
Jag menar, här är det ju bara bra om man är som Majoriteten.
Så ni som får dom rätta orgasmerna, hur skulle ni beskriva att dom orgasmerna är?
Hur är en Familjeliv-orgasm?
Jag menar, här är det ju bara bra om man är som Majoriteten.
Så ni som får dom rätta orgasmerna, hur skulle ni beskriva att dom orgasmerna är?
Var ser du människor som har sex.?
Porr? Det är ju ett inspelad filmklipp, typ teater.
Kvinnors orgasm, eller kåthet, syns betydligt sämre, av den anledningen är det nog mer viktigt att en kvinna verkligen uttrycker njutning, för att porr ska vara intressant.
Både när det är riktig njutning, eller fejk, är det troligen delvis ett inlärt beteende.
Jag tror män. Nu gillar jag penetrerande sex väldigt mycket själv, men det ser ut att vara en fantastisk känsla att stoppa in och senare komma i en kvinna. Annorlunda att ha sitt kön i hennes kön, än att ha hans kön i sitt eller nåt. Nog inte samma sak, intensivare för män. Brukar titta på min mans ansikte och mimik när jag är över honom och stoppar in honom i mig eller om han är över mig och stoppar in den i mig.
Nu vill/kan han inte beskriva den känslan exakt eller så övertolkar jag hans minspel, men jag tror det är en slags känsla jag inte kan förstå. Är väldigt tacksam för att kunna ge den känslan till honom men samtidigt lite avundsjuk.
Jag tror vi njuter lika mycket.
Vi är lika sugna varje gång och frågar ofta hur det känns vid olika vinklar och rörelser.
Men jag låter mycket mer. Kvinna.
Lite intressant att båda könen har svarat att den andre troligtvis har skönare än sitt egna kön. Hur tolkar man det?