Elbolag för pensionär
Hej jag har Vattenfall nu men är nybliven pensionär.Jag undrar om det finns någon annan leverantör som ni är nöjda med och som är prisvärd. Jag bor i Stockholm.
Hej jag har Vattenfall nu men är nybliven pensionär.Jag undrar om det finns någon annan leverantör som ni är nöjda med och som är prisvärd. Jag bor i Stockholm.
Jag funderar på Fortum.Kan man teckna hos dom om man bor i Stockholm? Ni som har Fortum,är ni nöjda?Alla kan svara ,inte bara pensionärer.
Har också vattenfall... Men nä... Ser inte någon större orsak att byta. Stora kostnaderna är spotpriset, överföringsavgiften, mätarsäkringen och skatterna.
Säkrade ner från 25A mätarsäkring till 16A. Det sparar jag ca 3.000kr/år på. Gäller att ditt elsystem är välbalanserat och eftertanke i hur du använder elapparater. Du märker om säkringen börjar gå.
Som pensionär har jag begränsad ekonomi jämfört om jag jobbar.Men det kanske inte skiljer så mycket så att det värt att byta elbolag.
Som pensionär har jag begränsad ekonomi jämfört om jag jobbar.Men det kanske inte skiljer så mycket så att det värt att byta elbolag.