Familjeliv
Är familjeliv ett tvärsnitt av befolkningen eller är det en viss typ av människor som är mer benägna att delta i forum?
Skulle en omröstning här kunna användas till något över huvud taget?
Är familjeliv ett tvärsnitt av befolkningen eller är det en viss typ av människor som är mer benägna att delta i forum?
Skulle en omröstning här kunna användas till något över huvud taget?
Jag tycker FM representerar svenska folket bra, dvs totalt urblåsta idioter
Jag tror ändå att här kommer folks verkliga rätta jag fram. Eftersom man kan vara anonym.
Jag tycker FM representerar svenska folket bra, dvs totalt urblåsta idioter
Jag tror vi är en viss typ av människor som hänger på dessa forum. Här finns heller inte mångfalden, det är också en sned könsfördelning.
Mest kvinnor, feminister och folk som antingen röstar rött eller SD (Sossarna 2.0).
Folk som blir kränkta över allting. Inte som flashback där det finns yttrandefrihet.
Ett fenomen är att ställa frågor som har svaret en Googling bort. Typ "när ska jag senast ha lämnat in deklarationen?" eller "i vad använder man grädde?" Som att man inte vet vad Skatteverket och recept är för någonting.
Det är nog många som läser men en rätt liten grupp som skriver sina åsikter i många trådar. Så just deras åsikter kommer fram i stor omfattning och är ju inte ett snitt av samhället.
En stor bas är väl ändå kvinnor som skriver i barnrelaterade frågor från graviditet till tonår... Och där är det väl en stor bas av åsikter och bred representation.
Ett fenomen är att ställa frågor som har svaret en Googling bort. Typ "när ska jag senast ha lämnat in deklarationen?" eller "i vad använder man grädde?" Som att man inte vet vad Skatteverket och recept är för någonting.